Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 7 november 2012

Laat die titel maar zitten...

Juist. uhm, goedemorgen.

Dit is alweer best een tijdje geleden. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Hoi. Ken je me nog? Ik kan me voorstellen van niet. Even snel: Britt, 16, 5VWO, beauty-addict. 
Nee, even serieus. Ik ben er weer, opnieuw, weet ik veel hoeveelste poging. Maar dit keer ga ik het anders doen. En dan bedoel ik niet een beetje anders, dan bedoel ik hélemaal anders, want op deze manier werkt het niet natuurlijk. Maar hoe? Well, let me tell you.


(bron foto: weheartit.com)


Okay, there we go. Om te beginnen zeg ik niet meer wanneer ik ga bloggen. Geen belofte's meer dat ik minimaal één keer in de twee dagen blog, want dat is niet vol te houden voor mij. Ik moet op dit moment meerdere dingen combineren, school, werk, mn vrienden, mn vriend, het blog en soms, je zou het misschien niet denken maar het is echt zo, heb ik ook gewoon even tijd voor mezelf nodig. 
Ik zou dus niet durven zeggen wanneer ik blog, hoeveel tijd ertussen de posts zit, maar ik doe mijn best. Hou het blog dus gewoon in de gaten en als er een periode aan komt waarvan ik weet dat ik dan geen tijd heb om te schrijven, zal ik dat aangeven. Verder moeten ik even uitvogelen hoe het gaat lukken. Misschien heb ik over een paar weken wel helemaal mijn draai gevonden en weet ik precies op welke dagen ik kan schrijven en kan ik zo een aantal dingen inplannen, zodat het goed verspreid online komt, maar dat is even puzzelen!


Waarom ik steeds weer begin? Heel simpel, ik mis iets. Als ik niet schrijf of het blog verwaarloos, voel ik me niet alleen schuldig, maar mis ik het ook echt. Klinkt gek, maar het is echt zo. Ik hou hiervan en het is mijn droom om dit groot te maken. Tuurlijk moet ik daar keihard voor werken, maar daar heb ik jullie ook voor nodig natuurlijk! 

Ik maak dit artikel niet heel lang, omdat ik mijn aandacht beter kan besteden aan 'echte' artikelen. 
Wat ik nog wel even wil zeggen is dat de soort artikelen ook wel kunnen gaan veranderen. Waarschijnlijk komen er ook een aantal simpelere artikelen online, maar hoe ik dat precies ga doen, weet ik nog niet. Misschien iets met Instagram foto's? Ik weet het nog niet, maar dat zie ik wel. 
Als je ideeen hebt, kun je die altijd mailen, tweeten of hieronder in een reactie achter laten!

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin