Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 1 september 2012

The Body Shop - Scents Of The World

Waarschijnlijk weten jullie al lang over de nieuwe geurlijn van The Body Shop. Of eigenlijk de vernieuwde lijn. In de Scents Of The World lijn komen 5 geuren, en vandaag vertel ik jullie iets over 1 van deze geuren. Alle geuren hebben betrekking op een gebied of op een land. Ik vertel jullie over 1 geur in het specifiek en over alle geuren in het algemeen.





De eerste geur, de groene variant, heet Amazonian Wild Lily. Dit is een frisse geur met iris, orchidee, papaja en witte lelies. Deze geur heeft betrekking op Brazilie, waar de witte lelies vandaan komen.
De tweede geur is een bekende in het assortiment van the Body Shop, namelijk Japanese Cherry Blossom. Deze geur is fruitig en bloemig en heeft behalve de japanse kersenbloesem, noten van fuji-appel en chinese magnolia in zich zitten.
De derde geur, Indian Night Jasmine, is kruidig en verleidelijk en bestaat uit de noten sandelhout, viooltjes, oranjebloesem en jasmijn.
De vierde geur draagt de naam Atlas Mountain Rose en is gebaseerd op Marokko. In dit luchtje vind je amber, musk en citrus-achtige noten terug.
De laatste geur is de Madagascan Vanilla Flower, en bestaat uit amber, frangipani en vanille.

Over deze laatste geur kan ik jullie vertellen dat deze zoet en warm tegelijk is. De geur blijft, voor het doen van een eau de toilette, vrij lang hangen en de geur is niet te overheersend. 



Het flesje is vrij strak, met aan de achterkant een beeld van het land, zodat dit door het flesje schijnt. Op deze manier zie je dit aan de voorkant van het flesje. De dop is stevig en geeft een luxe-gevoel. 


De nieuwe lijn van The Body SHop wordt vanaf begin september verkocht en bestaat uit verschillende producten. Onder andere een parfumolie, een bodylotion, een bodywash en de eau de toilette. Voor een flesje eau de toilette van 50ml betaal je €22.-

Lijkt de nieuwe lijn jullie iets?

Liefs, Britt
Follow my blog with Bloglovin