Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 30 augustus 2012

We beginnen gewoon weer...

Er zijn van die momenten dat je het ongelofelijk druk hebt, maar later nadenkt en niet eens weet waar je het dan eigenlijk zo druk mee had. Dat heb ik nu, althans gedeeltelijk. Het is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb * understatement, uhum*. De reden? ik had het druk, m'n hoofd stond er niet naar en ik was gewoon ontzettend veel met andere dingen bezig. De eerste maand(en) kan ik school nog de schuld geven, maar daarna? Het was/is vakantie, ik had makkelijk kunnen schrijven. Maar nee hoor, ik koos ervoor om heel veel te gaan werken... 
En dat heb ik gedaan, ik heb een tweede huis gevonden: de Albert Heijn. Resultaat is gelukkig wel een heerlijke bankrekening! En dan heb je nog het gebruikelijke lijstje. Vrienden, familie, zon, shoppen, mn vriend, zulke dingen. 
Maar nu, vlak voordat school weer begint, begint het te kriebelen. Ik moet weer schrijven. Nu ik dit zit te typen, geeft het me weer dat heerlijke gevoel dat het me altijd gaf. En dan krijg ik spijt, spijt dat ik het op heb gegeven, dat ik andere dingen voor liet gaan. Dit is nog steeds mijn droom, en ik ga hieraan blijven werken. Dit is wat ik wil, ook nog na al die maanden.



Ik ga niet zeggen dat ik weer elke dag ga schrijven, want ik weet ook heel goed van mezelf dat ik dat niet vol ga houden, maar één keer in de twee dagen moet te doen zijn. Ik ga nu naar vwo5 en dat betekent keihard werken. Op zaterdag werk ik de hele dag en dan heb ik ook nog mijn vrienden die me nog weleens willen zien en een vriend die ook nog wel een beetje aandacht wilt. maar elke vrije minuut die ik heb, elke minuut dat ik fut heb om te schrijven, zal ik gebruiken. 

Maar toch ga ik wat dingen veranderen... Ik wil het blog iets meer lifestyle-gericht gaan maken. Een beetje zoals de blogpost Dreams. Na die post heb ik best veel positieve reacties gekregen, vooral van mijn vrienden die mijn blog wel eens lezen. En ik moet zeggen dat ik ook echt een goed gevoel kreeg toen ik die post schreef. Ik wil iets meer die kant op en dat moet lukken! 
Het blog gaat dus een beetje veranderen, en ik hoop dat dat bevalt. 
Nog iets waar ik aan ga werken, het bijhouden van mijn Twitter-account voor het blog! Deze heb ik een tijdje geleden aangemaakt, maar ik heb daar eigenlijk vrij weinig mee gedaan, het is wel de bedoeling dat dit wat meer een deel van het blog gaat worden. Je kunt me vinden onder @Britt_Addicted!

En dan hebben we jullie nog, mijn volgers, mijn lezers. Ik ben jullie dankbaar en ik hoop dat jullie me willen vergeven dat ik een tijdje een break heb genomen. Maar ik ga het goed maken, let maar op! En ik weet niet wanneer ik het helemaal op orde heb met plannen enzo, maar het komt goed! Dat weet ik zeker! 

Als jullie ideeën hebben, laat het me weten! Een mailtje, een tweet, een reactie, je kunt zeker een reactie verwachten!

En tot die tijd, dank jullie wel voor het lezen! Omdat ik weet dat jullie mijn posts lezen, weet ik dat ik het niet voor niets doe en dat geeft me een onbeschrijfbaar gevoel. 

Liefs, Britt


Follow my blog with Bloglovin