Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 26 april 2012

Catrice Lipstick – 190 - The Nuder The Better


Mijn eerste artikel weer na een veel te lange tijd. Althans, mijn eerste echte artikel weer. Het is weer even wennen, maar ik vind het nu alweer helemaal geweldig!

In dit ‘eerste’ artikel wil ik jullie graag vertellen over een product dat ik nog niet zo lang heb, maar waar ik nu al gek op ben. Ik ben al een tijdje weg van de lipsticks van Catrice, en dan voornamelijk van de Ultimate Colour lijn. Ik had er alleen nog niet zoveel, *uhum, ik had er twee om precies te zijn*. Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie, nude lipstick, maar ik had er nog steeds geen. Tijdens de 1+1 op alle make-up actie van het Kruidvat, kocht ik twee nieuwe lipsticks van Catrice, een roze en een nude. Vandaag vertel ik jullie iets over de nude-lipstick. De roze komt een andere keer aan de beurt.



De lipstick draagt de naam ‘190- The Nuder The Better’ en hij is ook écht nude!

De verpakking is, zoals we van de lipsticks van Catrice gewend zijn, glanzend zwart met in grijze letters ‘Catrice’. Aan de onderkant zit een stickertje met de naam, het nummer en de lijn.



De lipstick heeft een hele creamy substantie en is vrij zacht, maar niet te zacht. Als je één keer een streepje er mee zet (wat ik hieronder als swatch op mijn hand heb gedaan), komt er al meteen veel en genoeg kleur van af en is het ook echt meteen nude.



*je ziet op mijn hand een paar vlekken en zo, dit komt omdat ik de foto’s heb gemaakt toen ik net uit mijn werk kwam, en dan zien mijn handen er nooit zo mooi meer uit.*



Wat moet ik nog zeggen? De kleur is supermooi nude, dekt heel goed en ziet er gewoon heel mooi uit. De lipstick blijft goed zitten, na een paar uurtjes moet je weer even bij stiften, maar dat is wel te overzien. Dit is dus mijn eerste nude-lipstick en hoewel ik de laatste tijd al wat meer richting de rustige kleurtjes op mijn lippen toe aan het gaan was, moet ik wel zeggen dat ik er even aan moest wennen. Ik vind het wel heel mooi staan, maar ik ben nog steeds een beetje de knalkleuren gewend. Toch denk ik dat ik dit mooier vind dan die knalkleuren en natuurlijk ook een stuk draagbaarder.

Als laatste nog een swatch op mijn lippen!





Ik denk niet dat ik nog heel veel hoef te zeggen. De lipstick is heel fijn, mooie kleur, fijne substantie en ik vind het écht een aanrader! De prijs is natuurlijk ook wel fijn, je kunt hem voor €3.99 bij het Kruidvat.

Hebben jullie nog aanraders wat betreft Nude-lipsticks of houden jullie toch meer van knalkleurtjes?
 

Liefs, Britt


Follow my blog with Bloglovin