Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 28 april 2012

Swatch: Catrice – Browno Mars

Catrice blijft één van mijn favoriete nagellakmerken. Niet alleen om de nagellak zelf, maar ook zeker om de namen. Soms bedenken ze gewoon van die namen waarbij ik me echt afvraag hoe ze erop zijn gekomen en soms koop ik ook echt een kleur alleen maar om de naam. Bij de lak die ik jullie vandaag laat zien, was dat ook echt zo. Ik vond de kleur mooi hoor, daar niet van, maar de naam gaf wel echt de doorslag dat ik dit lakje gewoon MOEST hebben!


Browno Mars, natuurlijk afgeleid van Bruno Mars is een bruinachtige lak, met een soort metallicachtige glittertjes. Bruno Mars is één van mijn favoriete zangers, of eigenlijk is het mijn favoriete zanger van dit moment. As we speak luister ik ook zijn muziek. Omdat ik echt een huge fan van hem ben, wou ik dit lakje dus echt hebben en ben ik nu dus de trotse eigenaar van mijn ‘Browno’ in een potje.

De kleur is vrij bekend, al is hij niet echt te omschrijven. Het is een soort bruine kleur, maar echt bruin is het niet. Er zitten hele kleine glittertjes in en de lak is very metallic!

Ik houd best wel van metallic lakken, als ze dan maar geen strepen trekken, wat veel metallic lakken wel doen. Deze lak leek dat bij het eerste laagje wel te doen, waarna ik dus best wel teleurgesteld was. Maar toen ik er nog een laagje overheen deed, was het hele streperige weg en was de lak gewoon supermooi!
Op de foto’s draag ik twee laagjes, wat meer dan genoeg is. De lak droogt snel, dekt dus heel goed en de kleur is gewoon heel mooi!

De lak komt uit de laatste update van het assortiment van Catrice en heeft dus ook het nieuwe kwastje. Over dit nieuwe kwastje komt over een paar dagen een artikel online, waarin ik de twee kwastjes met elkaar vergelijk.




*je ziet het misschien al, maar op de foto’s zien mijn nagelriemen en mijn nagels zelf er echt verschrikkelijk uit. I know, dit komt omdat de foto’s op zondag gemaakt zijn, en zaterdag is mijn vaste werkdag. Omdat ik gewoon simpel vakken vul, wat echt killing voor je handen is, zien mijn nagels er niet zo mooi uit op zondag. Dit trekt meestal na een paar dagen wel weer weg, maar nu dus nog even niet, sorry!*
 

Wat vinden jullie van deze kleur? En kopen jullie ook wel eens een lakje omdat de naam zo leuk is?