Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



maandag 30 april 2012

Queensday 2012 - nail-art

Laat ik beginnen met even sorry zeggen. Sorry dat het artikel nu pas online komt! Ik heb de hele dag gewerkt en mijn nagels heb ik gisteravond pas gelakt, wat ik jullie vandaag laat zien. Ik heb dus niet eerder tijd gehad om dit artikel te schrijven, omdat het gister al te laat was om foto’s te maken. De foto's zijn dus ook niet van topkwaliteit, ik heb deze namelijk vanochtend nog even snel gemaakt voordat ik naar mijn werk ging.


Dan meteen nog maar een keer sorry. Jullie krijgen namelijk twee keer achter elkaar een artikel van me dat iets te maken heeft met nagels. Máár daarentegen heb ik wel iets voor jullie dat te maken heeft met Koninginnedag.

Eigenlijk was ik niet van plan om een queensday-related artikel te schrijven, ik heb nou eenmaal niet zoveel met Koninginnedag. Ik heb de hele dag gewerkt, maar wel in stijl. Mijn nagels gaf ik namelijk een Koninginnedag-nailart die ik jullie vandaag laat zien!



De nailart is eigenlijk vrij simpel. Ik heb gekozen om de Nederlandse vlag net iets anders te maken, namelijk door hem schuin te maken. Voor de rode kleur heb ik Catrice – 690 Fred Said Red gebruikt. Voor het witte heb ik China Glaze – White On White gebruikt en voor het blauwe heb ik Catrice – 410 Pool Party At Night gebruikt. Eigenlijk is het enige wat je voor deze nailart nodig hebt plakband en heel veel geduld. Ik heb gekozen om mijn nagels in verschillende lagen af te plakken met plakband, waardoor je dus de schuine strepen krijgt. Eigenlijk valt er dus niet héél veel over te vertellen.
Over de nailart heb ik een matte topcoat van Catrice gebruikt, om de nailart nog net iets aparter te maken.




Hoe was jullie Koninginnedag en hebben jullie nog iets leuks gedaan?