Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



vrijdag 18 mei 2012

Sleek - Bohemian


De afgelopen tijd hebben jullie voornamelijk veel verzorging voorbij zien komen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets postte wat te maken had met make-up of met nagels. Vandaag ga ik het weer eens met jullie hebben over make-up. Namelijk over een palette van één van mijn favoriete merken, Sleek.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet eerder van dit palette had gehoord. Totdat ik het op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag, inmiddels bijna twee maanden geleden, zette. Ik kreeg het palette ook echt voor mijn verjaardag en vandaag is het dus mijn taak om jullie kennis te laten maken met het Bohemian palette van Sleek!





Het eerste opvallende aan dit palette, is dat het niet een standaard zwart palette is. Het palette is namelijk wit en dit valt dus best wel op in mijn stash! Ik heb inmiddels vier palettes van Sleek en ik vind het jammer dat ze zo op elkaar lijken, qua uiterlijk dan. Daarom heb ik de palettes nog steeds in de doosjes zitten, dan kan ik ze in ieder geval uit elkaar houden! Heel fijn dus dat ik nu een palette heb die er totaal niet op lijkt en er dus uitspringt! Niet alleen met de look van het doosje, maar ook zeker met de kleurtjes!


De kleuren zijn eigenlijk op te delen in twee delen. Er zitten vrij rustige kleuren in, maar ook hele opvallende kleuren, kijk bijvoorbeeld naar de gele kleur! Helaas hebben de kleuren in dit palette geen namen, ik kan jullie dus niet vertellen hoe de kleurtjes heten en ik kan dus jammer genoeg niet makkelijk even een kleur benoemen. Klein minpuntje, maar het gaat natuurlijk meer om de kwaliteit!



Hierboven zie je de swatches van de eerste zes kleuren. Te beginnen met de kleur linksonder, dan één naar boven en dan weer van het rijtje ernaast de onderste. Deze kleuren zijn redelijk gepigmenteerd. Er springen een aantal kleurtjes uit, zoals de derde, de vierde en de vijfde kleur, maar voor de rest zijn de kleuren vrij licht en onopvallend. Opzich wel fijn dat je dus meerdere kanten op kunt met één palette!



De volgende en laatste swatches, op dezelfde manier als bij de eerste zes kleuren. Deze pigmentatie lijkt een stuk beter, al zijn de kleuren natuurlijk ook wel wat opvallender en knallender. Eigenlijk zijn al deze kleuren heel goed gepigmenteerd, én er zit een hele mooie highlighter in! Love it!

Het palette bevalt me goed, al zijn de knalkleuren beter gepigmenteerd dan de wat rustigere kleuren. De swatches zijn trouwens allemaal zonder basis gemaakt, dus met basis zijn de kleuren waarschijnlijk intenser.
Binnenkort kunnen jullie een artikel verwachten met een aantal looks met dit palette!

Het palette is te krijgen bij http://www.alicejo.com/index.html  en kost €8.49


Liefs, Britt





Follow my blog with Bloglovin