Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 2 mei 2012

Essence My skin - Cooling Eye Roll-On

Ik heb een probleem. Mijn hele leven al. Nouja, een probleem is ook wel een beetje een groot woord. Ik heb sinds kleins af aan altijd best donkere kringen onder mijn ogen. Vervelend en vooral heel lelijk. Ik had al van alles geprobeerd, maar eigenlijk hielp niets echt. Uiteindelijk ben ik mijn kringen maar een beetje gaan camoufleren en dat hielp wel ene beetje. Althans, het werd er niet minder door, maar het viel iets minder op. Maar toch wou ik eigenlijk wel iets wat het minder maakte, dus besloot ik om ze dan maar gewoon te verzorgen. Mijn ogen moesten maar even uitrusten dus kocht ik de Cooling eye roll-on van de Essence My Skin collectie. En tot mijn verbazing....





.... werkte het nog ook! Mijn kringen werden lichter en lichter en nu zijn ze zelfs bijna weg!

Laat ik even wat meer over het product vertellen. Het product is een soort tubetje met een 'metalen' balletje. Dit balletje kent iedereen waarschijnlijk wel, hiermee breng je het product aan.


Het product werkt voornamelijk verfrissend en zou moeten zorgen voor een heldere oogopslag. Met die heldere oogopslag zit het wel goed! Het lijkt namelijk echt alsof je ogen een soort van boost krijgen. Ik zie er een stuk wakkerder uit  en mijn ogen voelen ook een stuk fijner aan.
Nog een pluspuntje aan het product: het is ook te gebruiken óver je make-up. Omdat het tubetje klein is kun je het makkelijk meenemen en als je dus even een momentje nodig hebt waarmee je je ogen een boost kan geven, kan dat dus altijd en overal!
Je brengt het product met rond draaiende bewegingen aan onder je ogen en is vooral 's ochtends heel fijn omdat je er echt even wakker van wordt.
Ook de prijs is een pluspunt, Voor €2.49 kun je het product bij het Kruidvat kopen.

Ik ben, zoals misschien wel duidelijk is, heel erg enthousiast over het product! Het werkt écht en het voelt ontzettend fijn aan!

Gaan jullie dit product ook proberen?

Liefs, Britt


Follow my blog with Bloglovin