Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 16 mei 2012

The Body Shop - Beauty With Heart persevent

Afgelopen maandag, 14 mei, was het eindelijk zo ver! Mijn allereerste persevent!


Zoals jullie wel wisten was ik ontzettend zenuwachtig en zag ik er best wel tegenop. Dat bleef ik ook doen, toen ik in de trein zat, toen ik naar de plaats van het event toe liep, toen ik naar binnen stapte, en toen  was het weg. Ik heb een hele leuke dag gehad! vandaag laat ik jullie de foto's van het event zien!















Het was supergezellig en ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad! Dankjulliewel lieve Body Shop!


Aan het begin van het event kreeg iedereen een tasje die je gedurende het event zelf kon vullen met een aantal producten!




Van de producten die we gekregen hebben, komt allemaal nog een review online. Dan vertel ik jullie hier meer over! Zien jullie die bodybutter? Ze hebben een nieuwe verpakking en ik kan er vast over zeggen dat ik deze verpakking heel fijn vind! Mooi, strak en matte! De pot van de butter is matte, waardoor de pot fijner vast houdt! I love it! Ook zie je het grote flesje op de foto, dit is de nieuwe Beautifying Oil. Dit is een heel nieuw product, wat ik aan het testen ben! Binnenkort een review! 


Misschien ook wel leuk om te weten is dat The Body Shop nu aanbiedingen heeft van de nieuwe producten! Kijk hiervoor even op www.thebodyshop.nl !


Ik heb een geweldige dag gehad, nogmaals bedankt!


Liefs, Britt
Follow my blog with Bloglovin