Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 12 mei 2012

The Body Shop - Choco-Mania bodybutter


Het is alweer een tijdje geleden, maar toen mijn moeder haar Glossybox kreeg, moet ik zeggen dat ik een beetje jaloers werd op de minibodybutter van The Body Shop Choco-Mania lijn die toen in de box zat. Heel toevallig, mijn zus heeft ook wel wat gilletjes geslagen dat dit product erin zat. En lief als mijn moeder dan is, ze bestelde voor ons allebei een mini, zodat we het product ook konden proberen!
Ik natuurlijk helemaal blij, met als resultaat dat de bodybutter standaard in mijn tas kwam te zitten. Ik heb hem nu nog steeds bijna elke dag bij me en de bodem is al zichtbaar. Vandaag vertel ik jullie wat meer over deze bodybutter!

Choco-mania, hélémaal mijn ding. Ik ben echt zo’n chocoladeverslaafd meisje. Ik denk, of eigenlijk weet ik, dat ik niet de enige ben. Ik heb natuurlijk al een beetje verklapt dat ik het product bijna altijd in mijn tas heb zitten, naar mijn werk, naar school, als ik de stad in ga. Waar ik ook naar toe ga, de bodybutter zit in mijn tas.

De substantie van de bodybutter is eigenlijk een beetje hetzelfde als alle bodybutters van The Body Shop. Ik denk dat veel van jullie wel bekend zijn met de bodybutters, en veel van jullie zullen dan ook wel weten dat de substantie heel erg verschilt per geur. Deze bodybutter is vrij dik en daarom wel voor veel huidtypen geschikt. Ik gebruik hem zelf het liefst op droge plekken, zoals mijn ellebogen, maar tijdens de pauzes op mijn werk, gebruik ik de bodybutter ook altijd als handcrème. De bodybutter is dus wel echt goed voor je hele lichaam te gebruiken, maar er zijn natuurlijk altijd plekken waar het ‘fijner’ is. Mijn favoriete plekken zijn dus voornamelijk mijn handen en de droge plekken zoals de ellebogen.



De geur is vrij sterk, je moet er van houden. Je ruikt er heel duidelijk chocolade in, maar de geur blijft lang hangen en het is best sterk. Als ik het potje in mijn klas alleen maar open draai, komt de geur ook de hele klas in. Op mijn kamer ruikt mijn hele kamer een paar uur naar chocolade, wat wel aangeeft hoe sterk de geur is!

Wat een fijn pluspuntje is, is dat de butter heel erg vochtinbrengend is, het trekt vrij snel in en je huid wordt er heel zacht van. Fijn!

Misschien is het al opgevallen op de foto’s, maar op de foto’s zie je niet mijn mini, maar een full-size. Ik heb namelijk, toen ik de bodybutter een tijdje gebruikte, ook een full-size gekocht. Deze was toen in de aanbieding voor €7.50 in plaats van de gebruikelijke €15.-. De full-size gebruik ik voornamelijk thuis, de mini blijft full time in mijn tas!

Het is misschien al duidelijk, ik houd hiervan! De bodybutter is superfijn en ik blijf deze echt nog wel een tijdje gebruiken!
Ik vind het concept van de Choco-mania lijn echt geweldig. Heerlijk dat er een lijn is met alleen maar chocolade! Ik heb zelf ook de lipbutter van deze lijn, hier komt later nog een artikel over online!

De minibodybutter kost €5.- en de full-size kost €15.-. Beide zijn natuurlijk te krijgen bij The Body Shop.

Liefs, Britt 



Follow my blog with Bloglovin