Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



vrijdag 4 mei 2012

Sweetly You - Moisturizing Spray Lotion

Elk jaar rond half april besluit mijn school om buiten te gymmen. We hebben dan altijd het laatste ‘gymblok’ buiten. Dit gaat al zo sinds ik op daar op school zit en daarvoor was het ook al lang zo. Ik zit nu in 4vwo en het is weer die tijd van het jaar dat we buiten gymmen. De vierde keer voor mij dus. Op de één of andere manier vind ik buitengym leuker dan het gymmen in de gymzalen. Met buitengym doen we leukere dingen, en dan doe ik ook net iets actiever mee, al heb ik er vaak helemaal geen zin in. Het enige nadeel daaraan is dat je dan meer gaat zweten, je krijgt het eerder warm en je wilt je even opfrissen. Maar het onhandige aan het buiten gymmen, is dat we daarna gewoon weer les hebben. De douches daar zijn verschrikkelijk vies, maar ik wil me toch altijd even opfrissen. En precies voor dat snelle opfrissen heb ik nu een product getest.





Ik heb het over de Moisturizing Spray lotion van Sweetly You. Een soort bodylotion, maar dan heel erg dun en in een spray. Op de achterkant van de spray staat een kleine tekst in het engels: This unique spray lotion with natural Avocado Oil, Aloe Vera, and no artificial colors offers your skin quality, effective conditioning and moisturizing anywhere your day takes you! Use at the beach, the swimming pool, after a bath, a workout, or as an after sun skin boost.

Vertaling: Deze unieke spray lotion met advocado olie, aloe vera en geen kunstmatige kleurstoffen, biedt je huid kwaliteit, effectieve verzorging en inbreng van vocht overal waar de dag je brengt! Gebruik op het strand, het zwembad, na een bad, een work-out of als boost voor je huid na het zonnen.



De spray is heel verfrissend, wat het product ook beloofd. Het werkt voornamelijk als het wat warmer weer is, omdat je dan echt verschil voelt op je huid. Verder wordt je huid er zacht van, wat sowieso een pluspunt is.

Ik zelf gebruik de spray dus vooral na het buiten gymmen, maar ook na het douchen, gewoon als ik even wat extra verfrissing wil en op school, maak ik gebruik van deze spray. De spray komt uit de Blushing Rose lijn, een lijn die ontzettend zoet ruikt, en de geur blijft ook best lang hangen. De geur is vrij uitgesproken, dus je moet hier wel van houden. Ik hou persoonlik best wel van zoete luchtjes en ik heb er ook geen problemen mee als een geur een lange tijd blijft hangen. Als je de spray gebruikt, ruik je het nog ongeveer een uurtje best wel sterk. Als je dus niet van hele sterke geuren houdt, denk ik niet dat deze spray echt iets voor je is.

De verpakking is niet helemaal mijn ding, het is vrij simpel en clean wat opzich ook wel mooi is. De spray (de dop dus) voelt vrij stevig aan, maar de rest van de fles is redelijk dun. Je kunt makkelijk in de verpakking knijpen, terwijl dat eigenlijk niet zou hoeven met een spray. Wat absoluut een pluspunt aan de verpakking is, is dat het doordat het vrij dun is, ook heel licht is. Hierdoor ben je eerder geneigd om hem ergens mee naar toe te nemen.


Ik ben zelf best wel tevreden over de spray! Het is een makkelijk product omdat je het makkelijk mee neemt en het gewoon heel fijn is om je even snel op te frissen op deze manier. Dit kan natuurlijk ook met een waterverstuiver, maar met deze spray verzorg je je huid meteen en ruik je lekker, wat het natuurlijk ook weer leuker maakt!
Een minupunt is waarschijnlijk dat het product niet in Nederland te krijgen is, maar alleen te bestellen is bij de webshop van Sweetly You.

Lijkt dit product jullie wat? En zouden jullie het bestellen, ookal is het alleen in Amerika te bestellen?

Liefs, Britt




Follow my blog with Bloglovin