Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 10 mei 2012

Bodycrème De Tuinen - Cocos & Vanille


Het is nu ongeveer twee jaar geleden. Twee jaar geleden dat ik een heerlijke bodycrème ontdekte. Een meisje uit mijn klas had altijd een tube van deze crème in haar tas zitten. Ze zat toen naast me en elke les zat ze te smeren. Uiteindelijk heeft ze mij ook verslaafd gemaakt, maar gek genoeg kocht ik de crème maar niet. Nu heb ik hem eindelijk en vandaag vertel ik jullie er meer over!


Ik heb het over de bodycrème van De Tuinen, in de geur cocos en vanille.
De verpakking is vrij simpel, strak en duidelijk. Er staat precies op wat het is en er is niet teveel poespas. Ik vind het wel mooi om wat strakke verpakkingen in mijn stash te hebben, deze past er ook perfect in!


De geur is écht heerlijk, al moet je wel van kokos houden. Persoonlijk vind ik kokos lekker, maar niet te vaak. Ik vind het wel lekker ruiken, maar ik wil ook niet elke dag het idee hebben dat ik op één of ander tropisch eiland loop met een kokosnoot in mn handen. Althans, nu ik er over nadenk zou ik dat niet eens zo heel erg vinden!
Maar je snapt wat ik bedoel. Te veel is nooit goed en ik vind dat zeker bij bepaalde geuren. De geur is sterk en het blijft ook lang hangen. Het leuke aan de geur is dat je elke keer een andere geur het sterkst ruikt. De ene keer ruik je heel sterk vanille, de andere keer overheerst de kokos.

De crème zelf dan. De substantie is niet héél dik maar ook zeker niet dun. Als je het wilt vergelijken met een ander product is het het best vergelijkbaar met bodylotions van The Body Shop, de substantie is ongeveer hetzelfde. De crème trekt goed en snel in je huid. Na ongeveer een minuutje is alle crème in de huid getrokken en voelt je huid heerlijk zacht aan. Veel van het product heb je ook niet nodig, het product is heel zuinig in gebruik.

Als laatste wil ik nog even een aantal pluspunten van het product noemen. Als eerste zijn de producten van De Tuinen, deze crème dus ook, dierproefvrij. Dit is natuurlijk heel belangrijk en het maakt het product voor mij dus ook al beter dan een product van een merk waarbij ze wel op dieren testen. Ook bevat de crème kastanje-extract wat zorgt voor een verbeterde doorbloeding. Hierdoor ziet je huid er mooier en beter uit.

Ik ben nog steeds héél blij met dit product! De crème is heerlijk en de geur blijft superlekker!

Voor een tube van 200 milliliter betaal je €5.79. De crème is verkrijgbaar bij De Tuinen.

Liefs, Britt