Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zondag 6 mei 2012

Essence Fruity - Blush Sorbet Smoothie Operator

Ik ben echt gek op verschillende soorten producten. Ik bedoel dan dat het wel hetzelfde product is, maar dat het toch anders is. Één van de producten waarmee ik dat heel erg heb, is blush. Blush is er tegenwoordig in best veel soorten. Ik zelf heb bijvoorbeeld gewoon powderblush, creamblush, geleeblush en nu ook een blush sorbet. Dit product is er al een tijdje van Essence, maar tot kort geleden, had ik dit product nog niet in mijn eigen stash zitten. In De Fruity collectie van Essence zit ook zo’n blush, en daarom leek het me nu wel een mooi moment om deze blush-soort uit te proberen! Vandaag review ik voor jullie de blush sorbet van Essence uit de Fruity collectie, die de naam Smoothie Operator draagt.


De verpakking van deze blush is vrij simpel. Het zit in een hard plastic potje met een witte deksel. Niet heel bijzonder, maar het ziet er op zich wel leuk uit, al is de kleur van de blush zelf amper zichtbaar, wat opzich wel jammer is.

De blush zelf is een soort mousse, maar dan dunner. Het ziet er vrij ‘vies’ uit, maar de kleur maakt het al een stuk beter! De kleur Smoothie Operator is een soort oudroze kleurtje, met een heel klein glittertje erin. De geur van de blush vind ik vrij overdreven. Het ruikt heel zoet en chemisch, wat ik eigenlijk een beetje zonde vind. Eenmaal op de huid, trekt de geur vrij snel weg, maar schrik dus niet als je het potje open doet en er een zoete walm je neus binnen dringt.



De blush zelf dan. De kleur is goed gepigmenteerd, zoals je hierboven wel op de foto’s ziet. De eerste foto is zonder uitvegen gewoon op de huid aangebracht, bij de tweede is de blush goed uitgeveegd en nog steeds goed zichtbaar. De overdreven geur is hier al bijna verdwenen, wat absoluut een pluspunt is!

De houdbaarheid is ook prima! De blush houdt het makkelijk een dag vol op je huid.
Deze soort blush bevalt me goed moet ik zeggen, al ben ik toch de grootste fan van gewoon een powderblush. Deze soort blush vind ik zelf iets fijner, vooral bij het aanbrengen omdat je hem iets beter kunt doseren. Toch vind ik deze soort helemaal niet verkeerd en is het ook heel leuk als afwisseling!

Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat je deze blushsoort en nogal snel afzweet in de zomer, als het weer wat warmer is. Misschien dat ik in de zomer een artikel ga maken over hoe verschillende blushes (bijvoorbeeld) houden als het wat warmer is. Laat me even weten in de reacties of jullie dat leuk vinden om te lezen!

Mijn conclusie? De blush bevalt me goed, maar niet voor iedere dag. De kleur is mooi, de pigmentatie is prima en de houdbaarheid laat het niet afweten. Kortom, ik ben erg tevreden en ik ga maar eens meer blush sorbets proberen!

De blush kost €2.79 en is nog beperkt verkrijgbaar bij het Kruidvat. Als je deze blush nog wilt bemachtigen moet je dus snel zijn!

Liefs, Britt



Follow my blog with Bloglovin