Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



dinsdag 8 mei 2012

Catrice Revoltaire - De lipsticks


De lipsticks van de limited edition Revoltaire van Catrice… Ik kocht er eerst één, namelijk Nude Alarm. Dit was toen de enige die er nog was. Een paar dagen later was ik toevallig weer bij het Kruidvat. Daar vond ik nog een lipstick uit de collectie, namelijk Bloody Red. Vandaag laat ik de lipsticks aan jullie zien, die allebei matte zijn.





De lipsticks zien er mooi uit. Leuk dat de verpakking anders is omdat het een limited edition is! De kleur van de huls is apart, een beetje donkergrijs, maar niet héél donker. De vorm van de huls en de onderkant van de huls (waar het stickertje met de naam zit) is wel hetzelfde als de normalen lipsticks van Catrice.





Laten we even naar de swatches kijken op mijn hand. De lipsticks zijn mooi matte en de kleuren zijn goed gepigmenteerd. Vooral de rode kleur (Bloody Red) zorgt echt voor een wauw-effect!


Swatches op de lippen dan. De nude-kleur (Nude Alarm) valt me een beetje tegen, als ik eerlijk ben. De kleur trekt in de lijntjes en heeft een soort grauwe gloed over zich heen. De lipstick lijkt op de foto niet héél matte, maar dat is hij wel. Ik denk dat ik deze kleur wel ga dragen, maar ik denk dat ik maar even wat dingentjes ga proberen met een paar niet zo goed dekkende lipglossjes. Misschien dat ik dan wel tot een heel mooi resultaat kom. De kleur is opzich wel nude, maar het mist net een beetje perfecte nude wat de The Nuder The Better lipstick van Catrice wél heeft...


De tweede kleur (Bloody Red) is mijn nieuwe grote liefde. Wauw, wat is deze kleur mooi! Op de swatch op de lippen, komt de kleur niet helemaal goed uit, in het echt is de kleur donkerder. Ik ben normaal geen hele grote fan van rode lipstick. Ik heb het weel een tijdje gedragen, maar het was het nét niet. Daarom ben ik een tijdje over gestapt op lichte lipkleuren, nude, lichtroze, ik droeg niet echt meer knalkleurtjes. De lipstick is perfect rood, niet te licht, wat mijn gezicht nogal flets maakt, maar ook zeker niet te donker. Yes, deze kleur ga ik nog véél vaker dragen!
Van deze laatste nog even een full face!



(Dan nog even een kleine 'sorry'. Het artikel komt nu pas online, omdat er gister een storing was bij UPC, waardoor ik dus zonder internet zat...)

Jammer van de nude lipstick, maar so much win voor de rode! De lipsticks hebben een goede houdbaarheid en het matte maakt het net even iets specialer!
Catrice, thanks voor de perfecte lipstick!

De lipsticks zijn nog beperkt verkrijgbaar bij het Kruidvat voor €3.99 per stuk.

Liefs, Britt





Follow my blog with Bloglovin