Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 11 mei 2011

De Ora-brush

Kennen jullie dat? Dat knoflook 'o zo gezond' is en je ouders het dan ook vaak gebruiken in het eten (sorry mam), maar daarna blijf je naar mijn idee veel te lang met die geur zitten. Of dat je gewoon het idee hebt dat je een slechte adem hebt? Verschrikkelijk, want met een slechte adem voel je je ook niet bepaald prettig.
Je zou denken: 'Oh, ik poets even mijn tanden en ik ruik weer fris.', maar dat klopt niet helemaal.
De slechte adem komt voornamelijk (90%) door tongplak. Aan de achterkant van je tong ontstaat snel een laag licht gele tot witte plak die voor die vervelende geur zorgt.
Hoe je dit wel kunt oplossen? Met een tongschraper natuurlijk!
Eén van de best beoordeelde tongschrapers van dit moment is de Ora-Brush. De Ora-Brush belooft een betere adem en een schonere tong.
Het is de bedoeling dat je na het poetsen van je tanden en het spoelen met mondwater of water, met de Ora-Brush over je tong 'poetst'. Door zo ver mogelijk achter op je tong het plak te verwijderen, verminder je de slechte adem.
Het werkt dus heel simpel! Dit komt voornamelijk door de opbouw van de schraper. De haartjes in het borsteltje maken de bacteriën die voor de slechte adem zorgen los, waarna je ze echt weg haalt met de schraper zelf.

Zo ziet de Ora-Brush eruit:


Hieronder zie je de opbouw van de schraper zelf:

Meer over dit product kun je lezen op: http://www.tongschrapers.nl/.

De Ora-Brush kost €12.99 maar is nu voor €10.99 te bestellen bij: http://www.orabrushstore.nl/

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten