Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 5 mei 2011

NOTD: Konad, step by step

Hello everybody(l)

Konad
, ik vind het nog steeds helemaal geweldig.. afgelopen zomer hebben we het hier ontdekt en het is echt super. ik kan het iedereen zonder twijfels aanraden..
vandaag ga ik een step by step maken met Konad. Enjoy:d

Als eerste zal ik even laten zien welke producten ik heb gebruikt:

op deze foto zie je de gebruikte producten. het gaat om de volgende producten:

* big Imageplate A23 (dit is geen Konad imageplate, maar het is wel hetzelfde idee..)
* Konad special nailpolish pink
* Seche Plus nailstrengthner
* ChinaGlaze Endurance
* David-topcoat
* Essence nail polish corrector pencil
* Bokkepootje (etos)
* Nagelvijl (action)
* Konad Stamper
* Een pinpasje, dit kan ook de echte Konad scraper zijn maar een pinpasje werkt net zo goed.
* Bodyshop 4-way nailbuffer


Als eerste begin je met het eventuele schoonmaken van je nagels, dit is natuurlijk alleen nodig als je nog nagellak op je nagels hebt zitten.
belangrijk is het om je handen te wassen nadat je de nagellak van je nagels hebt gehaald. Anders gaat de nagellak die je er daarna op doet er meteen weer vanaf. Met het bokkepootje kun je je nagelriemen terugduwen en met de 4-way nailbuffer kun je je nagels weer mooi krijgen als er eventuele beschadigingen in je nagels zitten. dit alles is alleen de verzorging van je nagels, daarbij hoort natuurlijk ook het mooi in model vijlen van je nagels.

Nu gaat pas het 'echte' werk beginnen. als eerste natuurlijk de basecoat en ook daarna is het weer beter om je handen te wassen voor het optimale resultaat.
dan kan het lakken beginnen, ik heb hier 3 laagjes gebruikt.

deze lak komt uit de Fight like a woman serie. deze serie is speciaal gemaakt voor pink ribbon, een deel van de opbrengst van deze lakken ging/gaat dan ook naar dit goede doel.

voordat je nu kunt gaan stempelen, is het belangrijk dat je eerst een laagje topcoat aanbrengt. dit zorgt ervoor dat als de nailart niet helemaal goed gaat of mooi wordt, je deze er gewoon weer vanaf kunt halen zonder dat de nagellak er ook af gaat.
als je dit hebt gedaan, kun je echt gaan stempelen.

hiervoor heb je natuurlijk de imageplate nodig. hierop doe je de speciale stempellak. sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's maar het is heel moeilijk om twee dingen tegelijk te doen:xd:

de lak die nu op de imageplate zit, moet er natuurlijk vanaf. dit doe je met de scraper, of in mijn geval gewoon met een pinpasje. deze haal je er gewoon over heen. dan krijg je dit resultaat op je imageplate:
belangrijk is het om tussen door je imageplate en scraper schoon te maken. als je dit tussendoor namelijk niet doet, wordt de afbeelding steeds onduidelijker en is het moeilijker om alles er later weer af te krijgen. dit doe je natuurlijk pas nadat je de afbeelding hebt opgenomen met je stempel:
de stempel druk je als het ware gewoon op de imageplate. de stempel neemt de lak op en zo komt de afbeelding op je stempel te staan. dit zie je hier:
nog steeds hele slechte kwaliteit, maar dit was de laatste foto die ik tijdens het stempelen heb gemaakt dus dat was ook de laatste met slechte kwaliteit(a)

de stempel rol je als het ware over je nagel. als het goed is komt de afbeelding dan meteen op je nagel te staan. als je dit bij al je nagels hebt gedaan ben je al weer klaar met stempelen. na nog een laagje topcoat is je nailart blijvend voor in ieder geval een paar dagen en dan ziet het er zo uit:







You see? it's so easy!
I hope you liked it(l)

xxx:hugging:

Britt

ps. Als je op de foto's klikt, kom je op mijn hyves pagina terecht. Dit komt omdat ik deze blogs op mijn Hyves had staan en ze via daar hier op het blog heb gepost. Bij latere artikelen zal dit niet zo zijn, maar nu nog even wel, sorry for that!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten