Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 5 mei 2011

NOTD: Sweet Blue Nails

En daar is ie dan: mijn allereerste swatch/tutorial!
Het heeft best lang geduurd voordat ik een nieuw artikel ging posten, maar dat komt, stomme reden eigenlijk, doordat ik het gewoon echt te druk met school had. Sorry, maar vanaf nu komen er als het goed is wel regelmatig nieuwe artikelen op te staan. Ik zal er vanavond nog een paar posten!

Natuurlijk met 1 van mijn lievelingslakken van ChinaGlaze. Ik heb deze lak al een tijdje, maar meestal heb ik een lak dan niet al een aantal keer op gehad. Bij deze lak is dat anders, want deze lak heb ik al een paar keer opgehad! Op het moment dat ik mijn nagels ging lakken met deze lak, werd ik meteen verliefd. deze kleur heeft iets en ik weet nog steeds niet helemaal wat. Het is een blauwe lak uit de kicks-serie van ChinaGlaze. Sky High Top is mijn toppertje:d

In deze swatch heb ik hem gecombineerd met Konad. Konad is een nailarttechniek waarbij je als het ware op je nagels stempelt. Dit systeem hebben ze ook van essence en van Herôme. Op
http://www.enchantingbeauty.nl/ kun je hier een battle artikel over lezen. hierin worden de verschillende merken met elkaar vergeleken. Als je wilt weten welke het beste uit de test kwam, moet je zelf maar even kijken op dit leuke blog . (Enchantingbeauty hoort trouwens bij de webshop www.enchantra.eu Hier verkopen ze onder andere ChinaGlaze en Konad)

De look die ik hieronder heb gemaakt is dus gemaakt met ChinaGlaze Sky High Top en met Konad. Verder heb ik de basecoat van Sesche Vite gebruikt en de zogenaamde David-topcoat

Op de foto's zit de nagellak er al een week op, vandaar dat er op sommige plekjes een paar stukjes van af zijn. Maar over het algemeen zit het er nog wel heel goed op ookal heb ik er alles mee gedaan, zelfs door de plotselinge gladheid vallen op het wegdek;) geweldige topcoat dus!

Dit is de uiteindelijke look geworden: de foto's zijn met kunstlicht genomen en op de tweede foto komt de kleur iets beter uit, in het echt is de kleur nog íets donkerder.


Hope you like it(a)

xxxx:hugging:

Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten