Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 5 mei 2011

Review: Eye Majic Eyeshadowpads

I just came to say hello:flowers: okey, das niet helemaal waar.. Ik heb vandaag namelijk iets héél leuks wat niet eens met nagels te maken heeft.. wat het wel is, zal ik vertellen, maar wees gewaarschuwd: je kunt er verslaafd aan raken.

Ik ben niet bang om te experimenteren met make-up.. ik hou van lekker gek en over de top, zoals die super mooie neon-nagellak, en het boeit me niet als anderen het niet mooi vinden. tuurlijk, het is super als ze dat wel vinden, maar daar doe ik het niet voor. ik ben niet bang om fouten te maken, maar het allerleukste aan make-up vind ik dat je jezelf en anderen er mee kunt verrassen. Ik ben gewoon gek op verrassingen!
Wat daarom ook helemaal te gek was, was de verrassing van enchantra van een tijdje terug. superleuke surprisebags! De leukste verrassing was dat mn moeder er 1 voor me had gekocht, wat is het toch een schatje(l) ..
Maar goed, er zaten echt hele leuke producten in, waaronder ook het product waar jullie nu over gaan lezen: Eyemajic..
Wat het is? super leuke oogschaduwpads, die je over je ooglid haalt voor perfecte oogschaduw in 10 seconden! of het ook echt zo mooi wordt, laat ik jullie zien met een aantal foto's:

als eerste de verpakking:

op de laatste foto zie je welke kleur de pads hebben. ik vind deze kleuren persoonlijk heel mooi bij elkaar staan. maar of ze ook bij mijn blauw-groene ogen zouden staan, ik had werkelijk geen idee..


de pads zelf zie je hier:

de pads zitten nog in de verpakking, vandaar dat je er letters door heen ziet.

hoe de look werd? ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. ik vind de kleuren heel erg mooi, al wordt de bovenste kleur (wit-achtig), niet heel duidelijk.. Dit is natuurlijk ook als shimmer bedoelt, dus al met al is het best logisch dat deze kleur lichter is.
op de foto's heb ik naast de pads, mascara en oogpotlood op, omdat ik anders mijn ogen toch nog vrij leeg vond:$
Take a look:



ik ben echt heel erg blij met deze make-up.
wat vinden jullie? mooi of niet?




xxx:hearts:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten