Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 5 mei 2011

Review: Catrice Smokey Eyes, Smok Over Hong Kong

Ik ben gek op smokey eyes.. Meestal maak ik smokey eyes met paarse kleurtinten, maar ook met zwart vind ik het super mooi. Vaak gebruik ik hiervoor mij palette van Sephora, maar ik ben ook de trotse bezitter van de Max Factor Smokey Eye Effect.. Wat een geweldig ding is dat zeg! Ik heb sowieso vaak smokey eyes, ook op school, maar deze tool maakt het heel subtiel en stoer tegelijk.. Helemaal super! Maar sinds kort heb ik een nieuw trucje voor deze make-up stijl.. Namelijk het Catrice Smokey Eye-setje.  Je raadt het al, ik ben er nu al weer verslaafd aan!

Het setje bestaat uit vier kleuren oogschaduw waarvan één créme oogschaduw. Het setje is verkrijgbaar in verschillende kleurtinten, waarvan ik de paarse heb. De naam van het setje is Smog Over Hong Kong en is onder andere verkijgbaar bij het Kruidvat voor 4.49.

Dit is het setje:







Op de achterkant zie je een beschrijving van hoe je de make-up moet aanbrengen. Heel handig dus! wel jammer dat het in het engels is, maar door het plaatje aan de bovenkant, is het heel makkelijk te begrijpen.




Ik heb helaas geen step by step foto's, al die foto's waren mislukt:$ , maar het resultaat heb ik gelukkig wel goed vast weten te leggen:
Je ziet het met dichte ogen, heel duidelijk! Ik ben echt heel erg blij met dit setje! Dit is de eerste keer dat ik oogschaduw van Catrice heb gekocht en ik moet zeggen dat ik meer dan tevreden ben! (inmiddels heb ik er al meer, daar zullen jullie later meer over lezen. Op het moment dat ik dit blog schreef voor mijn Hyves pagina, was dit mijn eerst Catrice-oogschaduw) De oogschaduw is heel hoog gepigmenteerd en het kwastje dat er bij zit, zorgt ervoor dat de make-up perfect op je oogleden komt te zitten.
Hier nog een keer het resultaat:



I'm really addicted, again..

What do you think?


xxxx:hugging:

Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten