Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 5 mei 2011

NOTD: Crackled Nailpolish

Hi everybody! Crackled nailpolish!! Bijna elk goed nagellakmerk heeft het tegenwoordig in z'n collectie (Pupa, O.P.I, China Glaze etc.) en het is dan ook helemaal hot.. Zelfs Essence heeft de Crackles Nailpolish aan haar vaste collectie mogen toevoegen! Helemaal super dus!
Why is it hot? I'll show and tell you!
Pupa kwam er (volgens mij) als eerste mee, het werd populair, maar het merk is nou eenmaal niet de goedkoopste.. O.P.I. nam het op in de Katy Perry Collectie maar omdat de Black Shatter (zoals de lak daar genoemd wordt) al heel snel overal uitverkocht was, besloten ze de lak op te nemen in de vaste collectie. En sinds een tijdje is mijn absolute favorite brand, China Glaze, ook begonnen met deze trend.. O.P.I. heeft jammer genoeg alleen een zwarte in het assortiment, Pupa heeft kleurtjes en China Glaze heeft een assortimentje van zes kleurtjes.. &nd off course, my mom bought them all! We hebben nu alle zes de kleurtjes (wit, zwart, grijs, roze, paars en mint-achtig) en ik ben al weer addicted:$
Mijn lieve zus is n beetje O.P.I. addicted en kocht dus die van dat merk, met de Katy Perry Collectie:d . Maar ook de setjes die O.P.I. uitbrengt in samenwerking met Serena Williams bevatten elke keer een Crackle.. Dus toen ze dat setje ook kocht, heeft ze mij heel blij gemaakt.. Want ik was de lucky one en ik kreeg dus die lak!!:yeah:
Helemaal super natuurlijk! maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet heb gebruikt (inmiddels al héél vaak, hahaha),, want mijn nagels waren nog helemaal mooi met de Crackle van China Glaze.. Ik heb wel een picture van hoe de lak is, want ik heb het al wel een keertje eerder opgehad op 1 nagel toen zij die van haar net had gekocht:
Hier zie je China Glaze: Sun Worpshipper met daarover heen dus O.P.I. Black Shatter..
Hier lijkt het misschien nog niet zó geweldig, maar dan moet je dit maar is bekijken::
Yesss, dat heb ik nu op mn nageltjes,, snap je nu waarom ik het zo super vind? Je ziet hier China Glaze: Paint The Town Red met daarover heen de Crakle Glaze(zo heet de crackle lijn van China Glaze): Crushed Candy Ik vind het zooo mooi! Please, don't tell me you don't like it..

dan nog ff een 'sorry' voor de slechte foto's, heb ze 's avonds gemaakt en dan worden ze nooit zo héél mooi:$
I really hope you enjoyed it:d

Till next time,,


xxxx:hugging:

Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten