Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zondag 15 mei 2011

Forbidden Rose by Avril Lavigne

27 maart was ik jarig. I know, het is al weer een tijdje geleden, maar toch vind ik één van mijn gekregen cadeautjes zeker de moeite waard om een artikel over te schrijven.

Van mijn ouders kreeg ik namelijk het setje Forbidden Rose van Avril Lavigne. Dit is de nieuwste eau de parfum van de zangeres. Ik ben zelf best wel een grote fan van de muziek van Avril en ook het eerste luchtje, Black Star, vond ik helemaal geweldig. Hiervan had ik namelijk een klein setje waarvan het parfum zelf helaas op is. Ook het nieuwe parfum gaat vrij snel bij me, ik draag het bijna elke dag en dat heeft er jammer genoeg voor gezorgd dat er al ongeveer een vierde van de inhoud op is.
Eerst even een foto van de set:

Hierboven zie je de set nog in de verpakking.

En de set uit de verpakking.

De set bestaat uit een schattig leren tasje met een grote bloem op de plek waar je hem open maakt. Maar hier gaat het natuurlijk niet helemaal om, al is het wel leuk natuurlijk =D.
Verder bestond de set uit een bodylotion (50 ml) en het luchtje zelf (30 ml).

Eerst even de parfum:


Je ziet dat er al een deel uit het flesje is, als je deze geleverd krijgt, is de fles natuurlijk wel helemaal vol ;).. 
Op de laatste foto zie je het flesje met de dop er af en zie je de ring, die om het flesje zit, los. De ring heeft een soort prikkeldraad patroontje. Best leuk, maar persoonlijk niet echt een ring die ik elke dag zou dragen. Het patroontje valt niet heel erg op, dus eigenlijk is het een hele gewone ring. Ik heb de ring wel een paar dagen gedragen, maar toen begon de ring al een beetje te verweren. De ring is dus geen topkwaliteit, maar des te beter is de geur!
De geur heeft geurnoten van onder andere rode appel, wijnperzik, zwarte peper, lotusbloem, praline en vanille.
De geurnoten zijn vrij verschillend van elkaar en zou je misschien ook niet heel snel bij elkaar verwachten. Toch sluiten de zo verschillende elementen perfect op elkaar aan en lopen de verschillende 'delen' van het parfum heel goed in elkaar over.
Ik vind het echt een heerlijke geur! Het blijft best lang hangen en de geur is niet té overheersend.
De geur is zoet, bloemig en houtachtig tegelijkertijd en die combinatie vind ik echt geweldig! Echt een aanrader dus!

Verder met de bodylotion:


Over de geur kan ik kort zijn: het is precies hetzelfde als het parfum zelf. =D
De bodylotion is niet heel dik, maar ook zeker niet te dun. Het trekt ontzettend snel in je huid en daar ben ik altijd wel blij mee. Ik vind het verschrikkelijk als het voelt alsof je een dikke laag op je huid hebt en bij deze is dat absoluut niet het geval. Zeker een plus punt dus!

Dan nog even de vormgeving van de bodylotion en het parfum flesje. Ik vind het flesje zelf een beetje simpel, maar doordoor wel stijlvol en chique, terwijl het toch nog een beetje stoer is door de hoeken en scherpe randen. De bodylotion vind ik iets minder mooi. Simpel, maar toch ook wel weer bij de naam en de geur zelf passen.

Ik ben erg tevreden over het parfum. Het gaat gewoon niet vervelen!

Het setje kun je bestellen op http://www.parfumerie.nl/ en kost €24.95.
De parfum kun je hier ook los bestellen en kost dan € 17.50 (15 ml), €24.95 (30 ml) of €34.95 (50 ml).

Liefs, Britt

1 opmerking: