Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 5 mei 2011

Visagie opdracht: Dare!

Some of you know it, some of you don’t.. ik ben in ieder geval niet de enige thuis die van make-up houd. En dan bedoel ik niet gewoon een beetje mascara en oogschaduw, maar ook echt wel wat extremer. ik ben zelf iets extremer geworden met m’n make-up naar school, ik zet de laatste tijd namelijk een dikke, donkere lijn onder mijn ogen.. maar goed, wat is daar mis mee? Gothics hebben dat toch ook? En wat is daar mis mee? helemaal niets naar mijn idee. Ik vind zeker ‘hoe gekker, hoe beter’.. maar ik snap natuurlijk ook echt wel als mensen het liever bij alleen wat mascara houden, tuurlijk vind ik dat ook mooi, maar extreem? Tja, wat zal ik zeggen? That’s me, I guess… oké, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet met nepwimpers op naar school ga, dat ik met hele donkere make-up naar school ga, oké, maar er zijn natuurlijk ook grenzen;)
Ja, ik hoor je denken, ‘het is bijna carnaval, Britt!’. En ja, dat weet ik! Niet dat ik zelf carnaval vier hoor, maar dat gekke, dat is toch wel leuk. Welke kant ik op wil? Nou ja, lees maar verder:d

Er was eens een opdracht op
www.enchantingbeauty.nl . niet zomaar een opdracht. Een DARE om precies te zijn. En ja, dat is nogal ‘gek doen’. En raad eens wie er mee deed? Yes, my mother! Waarom ik zelf niet mee deed? Uhm, ik was haar model:$ . En ik ben er achter gekomen dat ik dat toch best eng vind. Oké, ik heb een superdag gehad, maar toch best eng om te moeten ‘poseren’. Wat hield de DARE in? Nou, vooral durven dus. Gekker dan gek, wilder dan wild, extremer dan extreem. Leuk? Zeker weten! De uiteindelijke look is veel extremer en heel anders dan deze look. Maar aangezien de opdracht nog niet is afgelopen, mag ik deze foto’s er nog niet op zetten. Hier zullen jullie dus nog even op moeten wachten, maar volgende week, misschien dit weekend zelfs al, zal ik de foto’s even aan jullie laten zien.
Mijn moeder heeft zeker haar best gedaan en ik heb in ieder geval een superdag gehad! Het was heel leuk om een keer te doen en in het begin was het wel eng, maar ik heb er vooral heel erg van genoten. En wat ik nu vooral heel eng vind is het laten zien van de foto’s, maarja, ik heb al zo’n stuk geschreven, dus dan moet ik die laatste stap ook maar nemen. Dus onthoud vooral dat het voor carnaval zou zijn. Maar goed, ik zal niet te veel meer zeggen. Watch it and I hope you enjoy!






omdat mn lieve mams het echt goed wou doen, wou ze de foto's ook echt goed hebben. beetje over the top soms? ach, waarom niet? op de tweede foto heeft mijn vader ook wat leuks bedacht. yep, een fohn:$ geeft toch best een mooi effect eigenlijk:d


De laatste foto vind ik zelf echt heel mooi geworden. maar goed, what do you think? pretty or not? xxxxx:hugging:

Britt



ps. foto's made by my daddy:heartbounce:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten