Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 7 mei 2011

NOTD: Watermelon-fantasy..

Hi everybody!

Mijn nagels zijn echt een beetje mijn obsessie geworden. Ik vind het super om lekker bezig te zijn met mijn nagels en ik ben er dan ook supervaak meer bezig. Of het nu een gewoon een kleurtje is, of iets geks, I'm into it!

Vandaag heb ik echt iets geks, maar wat is het GAAF! Watermelon nails! Dit idee komt van een ander blog (http://paintedladyfingers.blogspot.com/2011/04/i-love-watermelon-color-club-raspberry.html ) en ik was er meteen helemaal weg van! Wat een leuk idee en het zag er niet eens zo moeilijk uit!
Op dit blog staan nog veel meer leuke ideetjes, maar aangezien mijn nagels op dit moment niet héél lang zijn, dacht ik dat deze het mooist zou staan. Als je op Google 'Watermelon nails' zoekt, komen er best veel verschillende nailarts voorbij, dan zijn het écht watermeloenen, maar bij deze nailart moet je toch nog best een beetje fantasie hebben om er echt watermeloenen in te zien. Want eerlijk gezegd vind ik ze ook best op lieveheersbeestjes lijken, hahaha..
De creatie heb ik niet in mijn eentje gemaakt, mijn moeder (medeschrijfster van dit blog dus =D) heeft me heel erg geholpen en mijn vader heeft de foto's gemaakt!
Het is niet precies hetzelfde als op het blog waar ik het idee vandaan heb gehaald. Ik heb gekozen voor een iets rodere kleur, namelijk China Glaze Raspberry Festival. Deze lak komt uit de Summerdays lijn. De kleur is heel mooi rood met een mooie, fijne glitter.
Voor het groene randje heb ik een lak van Color Club gebruikt. De lak heet Glitter Envy en komt uit de Starry Temptress collectie. De lak is neon-groen en persoonlijk vind ik hem echt heel leuk. Ik ben gek op neon kleurtjes en deze is dan ook wel een favoriet!
Verder zijn voor de 'pitjes' gewoon zwarte strassteenjes gebruikt. Bij de oorspronkelijke nail-art zijn de steentjes druppelvormig. Ik vond dit niet mooi staan omdat dan mijn héle nagels gevuld waren en je het rood niet meer zag. vandaar dat ik heb gekozen voor ronde steentjes.

Maar goed, let's show my nails:







I LOVE it!
Het is heel simpel om te maken, omdat je eerst gewoon je hele nagel rood lakt. daarna hoef je alleen maar de groene lak aan de bovenkant van je nagel te lakken en de steentjes op je nagels te 'plakken'.

Ik vind het echt een zomerse nail-art geworden en ik ben er supertrots op!
I really want to eat my nails =D

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden!

Liefs, Britt

2 opmerkingen:

  1. Superleuk effect geeft dit op je nagels :-)
    Lekker doorgaan met mooie dingen maken :-)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen