Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 5 mei 2011

I'm so sorry...

Heeee!

De blogs die ik tot nu toe heb geplaatst, komen rechtstreeks van mijn Hyves af. Vandaar dat de zinnen soms niet meer helemaal kloppen en dingen in de teksten, zoals tijdsaanduidingen. Ik heb dit grof een beetje aangepast, maar dus nog lang niet alles.
Héél erg sorry hiervoor!
Vanaf nu zal dat niet meer gebeuren, want meer blogs had ik niet op mijn Hyves staan, hahaha.

Er komen meer blogs, I promise, maar door school is het er een beetje bij ingeschoten. Sorry!

Lots of love,
Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten