Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 2 juni 2011

Essence; Stay With Me lipgloss

Soms HAAT ik het echt om een puber te zijn, en ik weet zeker dat ik daar niet de enige in ben. Die stomme stemmingswisselingen, vervelende huid i.v.m. acne, verplicht zijn om naar school te gaan. Echt, soms heb ik het even helemaal gehad.
Wat ook zo verschrikkelijk is aan een puber zijn, ligt niet helemaal aan het feit dat ik een puber bent, maar meer aan mijn leeftijd. Ik ben 15 en het is echt ontzettend moeilijk om een bijbaantje te vinden. En dat terwijl ik zo ontzettend graag geld wil (uitgeven). Oké, oké, ik heb natuurlijk mijn zakgeld, maar als *shopaholic* heb ik daar no way genoeg aan. Ik wil niet zeggen dat ik héél veel koop, of gek word als ik niet elke week wat koop, maar toch vind ik het helemaal geweldig om iets nieuws te hebben. En ja, dat moet dan meestal wel beauty-stuff zijn.. Ik kan echt gek worden van al die dure merken. Ik wil al weet-ik-veel hoe lang een 88 palette en Sugarpill; OMG! I just wish I had the money.. Maar goed, gelukkig zijn er nog budget-merken! Ik zou echt niet weten wat ik zonder merken als Catrice en Essence moet, al heb ik ook wel wat duurdere make-up, maar dat is dan voornamelijk in de aanbieding gekocht. Over het algemeen heb ik meer met Catrice, ik vind de kwaliteit en de diversheid in producten iets beter, maar toch ben ik helemaal hooked aan de lipgloss uit het vernieuwde assortiment van Essence. Namelijk de Stay With Me lipgloss.


De gloss is er in 7 verschillende kleuren en ik heb er zelf 3, al weet ik heel zeker dat ik ze uiteindelijk, het liefst, allemaal wel wil hebben, maar dan komen we weer bij dat geld-probleem. Ach, gelukkig is het geen LE en heb ik dus nog even om ook de andere kleurtjes te sparen.

De kleurtjes die ik heb zijn 'Trendsetter (04)', 'I Like Cotton Candy (05)' en 'Berry Me! (06)'.

Berry Me!, Trendsetter, I Like Cotton Candy
De glossen hebben niet een hele 'regular' applicator. Op verschillende blogs heb ik al gelezen dat deze manier van aanbrengen niet heel ideaal is, maar ik vind het ontzettend prettig werken. Vooral voor je onderlip is het heel handig, voor je bovenlip kun je het beste het uiteinde gebruiken om de randjes te 'tekenen' en later de rest van je lip 'inkleuren'. Ik vind het heel handig, maar ik begrijp het als het je het niet heel goed vind werken. Hieronder zie je de aplicator van I Like Cotton Candy.



Maar het gaat natuurlijk niet helemaal om de applicator, al speelt het wel een grote rol. Mij, en ik denk de meeste met mij, gaat het vooral om de gloss zelf, en dan voornamelijk de kleur en de pigmentatie.

I Like Cotton Candy, Berry Me!, Trendsetter
Zoals je ziet is de pigmentatie (en de glans), heel goed. Op de foto is het één laagje op mijn onderarm, zonder iets eronder. Je ziet dat Berry Me! en Trendsetter best veel op elkaar lijken. I Like Cotton Candy is daarin tegen een heel andere kleur.
Goed, nu heb je een beetje een indruk van de kleurtjes. Ik denk niet dat je ze op je onderarm zal dragen, zou een beetje vreemd zijn, dus nog even een paar foto's van waar ze voor zijn bedoeld =D..

I Like Cotton Candy
Trendsetter

Berry Me!
Zoals ik al zei bij de eerste swatches lijken Berry Me! en Trendsetter ontzettend veel op elkaar.  Ook op deze foto's lijken ze nog best veel op elkaar, al zie je nu wel meer en beter het verschil tussen de twee glossen. In het echt, dus niet op de foto, is het verschil echt een stuk groter. Trendsetter is een soort neon-roze gloss, maar dan wel best donker. Berry Me! is, zoals de naam al zegt, meer een 'berry' kleurtje. De laatste heeft ook iets meer een glossy-effect dan Trendsetter.
Zoals je wel kunt zien, pakken de kleuren ook echt heel goed op je lippen zelf en is de pigmentatie ontzettend hoog!
De naam van de glossen, Stay With Me, klopt wel. Het blijft aardig lang zitten, namelijk een uurtje of drie. Dit is natuurlijk een groot pluspunt!
Mijn persoonlijke favoriet is er niet echt, maar als ik echt moet kiezen, kies ik voor I Like Cotton Candy. Dit is niet omdat ik de anderen minder vind, maar vooral omdat ie heel anders is dan de andere twee.
Ik ben ontzettend blij met deze lipglossen. De pigmentatie is ontzettend goed en ik ben ook heel tevreden over de kleuren die er zijn. De prijs is ook heel gunstig, voor €1.99 (bij het Kruidvat) heb je er al één in je bezit. Ik denk dat ik de andere vier kleurtjes ook nog ga kopen, want ik ben echt gek op de gene die ik nu al heb. Drie van de andere kleurtjes zijn vrij licht, maar ik denk toch wel de moeite waard. Degene die dan overblijft is rood en ik weet nog niet heel zeker of ik dat wel aan ga durven, haha. Over deze ben ik in ieder geval heel tevreden!

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten