Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 17 september 2011

Even wat minder..

Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben, is het alweer een tijdje geleden dat ik een artikel heb gepost.
Jullie raden het misschien al, maar school is weer begonnen.
Ik zit nu in vier VWO en het is zwaarder dan ik had verwacht. Ik heb lange dagen, ik zit twee keer in de week tot kwart over vier op school en één keer tot vijf uur, en verder ben ik niet voor half vier uit. Dan moet er nog huiswerk gemaakt worden en dat is ook veel meer dan vorig jaar. Het was even wennen, maar inmiddels weet ik mijn tijd goed in te delen en red ik het gewoon met al mijn huiswerk.
Ja, oké, dan heb ik mijn huiswerk af, maar dan heb ik nog steeds geen tijd om aan mijn blog te werken.

jullie zien het misschien al aankomen, maar ik heb er de laatste tijd gewoon geen tijd voor gehad, en ik ben bang dat ik er voorlopig nog even geen tijd voor ga hebben. Ik wil me op dit moment gewoon even voor 100% op school concentreren, en dat betekend dus ook dat ik voorlopig maar heel af en toe een artikel zal kunnen schrijven. In ieder geval in het weekend probeer ik wel vooruit te schrijven, maar ik kan niet beloven dat het ook gaat lukken, want in het weekend moet ik natuurlijk ook gewoon leren voor mijn toetsen. Ik zet het blog dus voorlopig even op een laag pitje. Ik vind dit zelf echt heel erg jammer, maar het is gewoon even niet anders.  

Wil je op de hoogte blijven van de artikelen die ik plaats, kun je me volgen via bloglovin. Onder aan dit artikel vindt je een linkje waarmee je naar bloglovin gaat en waar je gelijk mijn blog kunt volgen.

Het spijt me heel erg en ik hoop dat ik snel weer alle tijd heb om artikelen te schrijven!

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin