Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



maandag 5 september 2011

Themaweek! De Smurfen!



Vandaag heb ik niet echt een heel normaal artikel voor jullie, dat zien jullie misschien al aan de begin afbeelding van het artikel. vanaf vandaag begint er namelijk een thema-week! Ik was al een tijdje van plan om een thema-week te gaan doen, maar ik wist maar niet waarover... Ongeveer een week geleden heb ik via Twitter van Look-O-Look een prijsje gewonnen. Niet zomaar een prijsje, nee, ik won twee biscoopkaartjes voor De Smurfen en twee zakjes Smurfensnoep. Superleuk natuurlijk, en dit gaf me ook de inspiratie die ik nodig had voor de thema-week. De thema-week gaat over de Smurfen! Als je doorklikt zal ik vertellen wat je ongeveer kunt verwachten komende week!


Sowieso komt er elke dag een artikel online dat iets met de Smurfen te maken heeft. Veel blauw, maar dat waren de afgelopen twee artikelen ook. In ieder geval komen er twee EOTD's voorbij, een nailart en natuurlijk een filmreview. Dat laatste is misschien niet helemaal iets wat je op een beautyblog verwacht of zou willen lezen, maar ik vind het wel echt bij de week horen. De filmreview ga ik niet zelf schrijven trouwens, ik ga samen met mijn zus Abbey naar de bioscoop en aangezien zij nogal 'verslaafd' is aan films, zorgt zij voor de review van de film!
Boven elk artikel komt ook de banner te staan die boven dit artikel staat (de afbeelding heb ik hier vandaan, ik heb alleen zelf de tekst er ingezet).

Veel Smurf-achtige artikelen dus! Daarbij bestaat vandaag het blog een halfjaar, en door de thema-week probeer ik dat een beetje te 'vieren'. Verder doe ik niets met het half-jarige 'jubileum', maar op deze manier is het toch een beetje 'anders'.

ik hoop dat jullie het een leuke thema-week vinden en dat jullie de artikelen ook leuk vinden!

Zouden jullie het leuk vinden als ik vaker een thema-week doe? En wat zijn dan leuke thema's?

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin