Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



vrijdag 9 september 2011

Themaweek: NOTD - We Like To Smurf It



Vandaag alweer een nieuw artikel inspired by The Smurfs! Vandaag heb ik een soort van nail-art, wat niet echt helemaal een nail-art is. Het is niet gemaakt met Konad of een andere manier van echte nailart, maar met crackle. Ik denk dat ik het inmiddels wel een obsessie kan gaan noemen, want ik ben echt heel erg gek op crackle-nagellak (ik draag het nu ook alweer). Toch probeer ik het steeds anders te combineren, dus niet steeds op dezelfde kleur of een andere kleur crackle. Voor deze nail-art wou ik gewoon een beetje experimenteren.
Mijn handen zijn allebei anders, dus daarom laat ik nu nog niet een foto van het resultaat zien. Als je even verder klikt, kun je het resultaat zien.



Het idee van de nail-art was dat je als het ware alle smurfen op je nagels had. Ik heb gekozen voor Sky-High Top van China Glaze als basis kleur (klik hier voor de swatch). Daarover heen heb ik op al mijn nagels een witte crackle van O.P.I. gedaan, op twee nagels na. Op de ringvinger van mijn rechterhand heb ik gekozen voor de rode crackle (als Grote Smurf). Bij de ringvinger van mijn linkerhand heb ik gekozen op een french manicure te maken met een gele kleur, Bye Bye Birdy van Catrice, met daaroverheen gewoon een witte crackle (als Smurfin). 

rechts


links
Tja, het was best een leuk idee, maar de uitwerking is niet helemaal geweldig gelukt. De rode crackle is amper gebroken, en de kleur lijkt meer paars dan echt rood, beetje jammer! Bij mijn linkerhand is het ook niet geweldig gegaan, zoals je ziet heb ik nog wel een aantal restjes bij mijn nagelriemen, maar deze lijken op de foto erger dan dat ze echt waren.

Ik vind het zelf een beetje jammer dat de uitwerking niet helemaal geweldig is geworden (de foto's ook niet trouwens, sorry daarvoor). Maar zoals ik al zei, het was maar een experiment en op mijn nagels zag het er toch best leuk uit!

Ik ben wel van plan om nog een beetje te experimenteren met deze nail-art, maar dat zal nog wel even duren. School is weer begonnen, en daar ga ik nu mijn tijd zo veel mogelijk aan besteden, dat gaat voorlopig even voor, maar ik probeer wel dagelijks een artikel online te zetten!

wat vinden jullie van deze nail-art?

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin