Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 1 september 2011

EOTD: We're The Colours Of The Rainbow

Soms heb je wel eens zo'n dag dat je iets wilt, maar niet weet wat. Je wilt iets geks, iets aparts, maar je weet niet hoe. eigenlijk durf je helemaal niet gek te doen met make-up en al helemaal niet met kleur. Het hoeft niet dagelijks, maar gewoon één keertje helemaal los gaan. Ik ken het gevoel, veel te goed eigenlijk. Ik wil zo graag los gaan met kleur, gek doen, gewoon durven, maar altijd is er iets dat me tegen houdt. Misschien heb ik gewoon nooit inspiratie, weet ik niet wat ik wil. Ik durf niet en ik doe het daarom ook niet. Met mijn nagels, oké, dat maakt me niet zo veel uit, maar in mijn gezicht, nee. Ik hou van make-up, absoluut, maar echt het maken van heftige looks is iets wat ik niet snel zou doen.
Tot gister. Er werd een knop in mijn hoofd omgezet, en ik begon in één keer als een gek te zoeken naar foto's waar ik inspiratie uit kon halen. Ik wou over the top, veel kleur, gek, omhoog gewerkt, opvallend, donker met fel combineren, alles wat ik nooit zou doen. Ik ben niet bang voor kleur, ik heb niet voor niets het Curacao palette van Sleek, maar helemaal los gaan zat er gewoon niet in. Het kwam nogal plots, 's ochtends wou ik me eigenlijk helemaal niet opmaken (een dagje zonder make-up is soms gewoon heerlijk!) en 's middags ben ik uiteindelijk anderhalf uur bezig geweest. Ik heb de look gemaakt met het Curacao palette van Sleek. uiteindelijk heb ik maar vier kleuren uit het palette niet gebruikt, dus ik ben aardig los gegaan!






Zoals je ziet is de look een soort regenboog geworden. Ik heb kleuren gebruikt die ik normaal nooit, maar dan ook echt nooit, zou gebruiken. Ik smeer niet zomaar geel en rood op mijn oogleden, maar gek genoeg vind ik het echt mooi geworden!

Hieronder vertel ik aan de hand van een aantal foto's meer over de look die ik heb gemaakt.

Allereerst het palette, met daarin aangegeven welke kleuren ik heb gebruikt. Het zijn bijna alle kleuren, dus er staan aardig wat kruisjes in de vakjes =)


Sommige kleuren die je hierboven ziet, zijn in het echt iets feller. niet alle kleuren die ik heb gebruikt hebben dezelfde finish. De oranje en de roze kleur hebben een shimmer, de rest is mat.

Hieronder een foto met mijn oog dicht.


Op deze foto zie je de groene en de blauwe kleur niet, deze kleuren heb ik onder mijn oog gebruikt. De eyeliner lijkt heel dik, dit is geen foutje, dit heb ik bewust gedaan! ik wou fel tegenover donker zetten, en heb dit gedaan met de eyeliner. Dit kan ook met een zwarte oogschaduw, maar met eyeliner vond ik het mooier worden.

Naast het Sleek palette heb ik de Atomic Volume mascara van de Sephora, Eyeliner van Sleek en een oogpotlood van een onbekend merk gebruikt.

De look is vrij simpel, niet heel moeilijk om te maken, maar het geeft wel een heel mooi effect. Ik ben zelf best wel blij met het resultaat, al vind ik het met open ogen mooier dan met dichte ogen. Ik weet niet of ik de look vaker zou dragen, eigenlijk is het niet eens zo héél erg. Misschien dat ik hem iets minder naar boven kan werken zodat ik de look ook gewoon naar school kan dragen.

Als laatste nog een foto van de look!



Wat vinden jullie van deze look?

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin