Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



dinsdag 27 september 2011

Swatch: Catrice Am I Blue Or Green?

Alweer een tijdje geleden liet ik jullie weten dat ik even een tijdje afstand deed van het blog. Ik hoopte dat dit echt maar even was, maar het heeft langer geduurd dan ik had gehoopt. School vreet aan me, het is veel werk en ik moet echt mijn  best doen om een beetje bij te blijven met de lesstof. Het lukt, maar er gaat wel veel tijd inzitten. Natuurlijk had ik het in de vakantie al wel aan zien komen, maar de klap is iets groter dan verwacht.
Vanaf vandaag hoop ik weer artikelen te kunnen plaatsen. Ik beloof niks, maar ik ga mijn best doen.
Ik begin even rustig met een swatch van de nagellak die ik op dit moment op heb. Het is een lakje van Catrice, dat ik wonderbaarlijk genoeg nog nooit eerder op heb gehad. Ik moet zeggen dat ik dit een beetje vreemd vind, want ik heb het lakje al best een tijdje. Ik heb het over de kleur Am I Blue Or Green?




Nog een puntje waar ik eigenlijk geen tijd voor heb, mijn nagels lakken. Toch is dat iets waar ik heel graag tijd voor maak, mede omdat ik mijn nagels zonder nagellak heel erg lelijk vind. Het resultaat is dan meestal niet perfect, maar het kan er wel mee door. op de foto's zie je wel dat mijn nagels niet perfect gelakt zijn, maar je ziet de kleur wel mooi!
Ik vind dit echt éém van de mooiste kleuren van Catrice die ik heb. Ik moest in het begin wele en beetje wennen aan de kleur, maar dat komt vooral omdat ik meestal niet dit soort kleurtjes draag. Toch vind ik het echt super staan, ook bij mijn toch wel weer aardig lange nagels. De kleur is creamy en bevat helemaal geen glittertjes of shimmer. Wel een geweldige kleur, dekking en glans. Ik heb nu 3 laagjes op, wat eigenlijk niet echt een geweldige dekking te noemen is, maar eigenlijk was ie na 2 laagjes ook al dekkend genoeg. Ik wil alleen altijd uitproberen of 3 laagjes de kleur mooier maakt, maar eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit.

Als laatste heb ik nog een foto is ander licht voor jullie, de kleur ziet er dan in 1 keer heel anders uit, best vreemd!


De lakjes van Catrice kosten €2.49 en zijn te koop bij het Kruidvat.

Wat vinden jullie van dit kleurtje?

Liefs, Britt
Follow my blog with Bloglovin