Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 28 september 2011

Review: Sleek blush Pixie Pink

Al weer een hele tijd geleden lazen jullie over mijn bestelling bij de Boozyshop.
Ik bestelde hier voornamelijk producten van het inmiddels favoriete merk Sleek. Jullie hebben al reviews kunnen lezen over de lipgloss en mijn twee palettes (in de vorm van looks) en vandaag is het de beurt aan mijn favoriete blush ooit.
Ik bestelde de blush in de kleur Pixie Pink, een hele felle roze kleur. waarom ik deze kleur uitkoos, weet ik eigenlijk nog steeds niet, maar ik vind de kleur wel helemaal geweldig!
In dit artikel laat ik jullie swatches zien en mijn verdere mening over de blush.





De verpakking is vrij simpel, maar wel heel mooi. In het dekseltje zit een spiegeltje, wat opzich heel leuk is, maar ik gebruik het zelf niet. De inhoud is 8 gram, wat vrij veel is. De kleur heet dus Pixie Pink, en hij is echt ontzettend roze. Hieronder laat ik swatches zien. Je ziet twee foto's, de eerste zonder basis, de tweede met.



Zoals je wel ziet, is er een behoorlijk groot verschil tussen met en zonder basis. De kleur is ontzettend goed gepigmenteerd, maar met een basis is is de kleur gewoon een stuk rozer. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je wilt, want de blush is wel echt knalroze en dit kan wel iets too much zijn. De blush is heel goed op te bouwen en is ook makkelijk uit te werken. De kleur is vrij opvallend, je moet er van houden en je moet zeker niet heel bleek zijn, dan wordt het gewoon niet mooi. Als je een klein tintje hebt of een beetje een lichte huid (niet té licht dus) kan de blush heel mooi staan. De kleur is geweldig en blijft ook echt goed zitten, met basis natuurlijk beter dan zonder maar de kleur blijft over het algemeen ook zonder basis prima op zijn plek zitten. Als je de kleur iets té vindt, kun je de kleur altijd combineren met een andere blush. Ik gebruik zelf soms een blush van MNY over deze blush heen (hier komt waarschijnlijk volgende week een review van online te staan), en dan is de blush al een stuk lichter.

Als je van een beetje een knalkleur houdt, die ook heel lief staat, is deze blush een absolute aanrader. Ik gebruik hem zelf elke dag en ik vind hem super!

De blush is alleen online te bestellen bij onder andere www.boozyshop.nl voor €4.95.

Liefs, Britt



Follow my blog with Bloglovin