Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zondag 4 september 2011

Swatch: China Glaze - Sky-High Top

Vandaag heb ik weer een swatch voor jullie. Het lakje dat ik jullie vandaag laat zien is mijn favoriete lak van China Glaze, en eigenlijk vind ik het best wel een wonder dat ik een favoriet heb. Er bestaan zoveel lakken van dit merk, en we hebben er zoveel thuis, dat ik het eigenlijk een beetje vreemd vind dat ik echt kan zeggen wat mijn favo lak is. Toch is deze er, en het is niet zomaar een kleur, nee het is blauw! En dan niet zomaar blauw, nee echt knalblauw. De lak heet Sky-High Top en komt uit de Kicks-collectie van China Glaze.




Blauw, ja, blauw! Ik ben zelf niet heel erg gek op blauw, als klein kind was ik er weg van, maar nu niet meer zo heel erg. Ik hou van blauw hoor, maar het is niet mijn lievelingskleur, die heb ik niet eens. De lak Sky-High Top is echt heel erg blauw, en sommige mensen vinden dit iets te blauw. Dat begrijp ik hoor, maar de lak is niet gewoon saai blauw. In de lak zit een hele mooie, zachte glitter, die je alleen maar ziet bij bepaald licht. Ik heb maar één foto waar de glittertjes echt mooi zichtbaar zijn, maar die foto is een klein beetje scheef, niet echt goed gelukt, maar wel de enige manier waarop ik ze vast kon leggen. Omdat ik de geweldige shimmer heel graag met jullie wil delen, laat ik de foto toch maar aan jullie zien.



Ik hoef hiet eigenlijk niet meer heel veel over te zeggen, want de lak is gewoon geweldig! De lak is heel zomers, en aangezien het gister eindelijk een beetje zomers weer was, vond ik dat deze kleur wel weer is leuk was! De lak lakt heel fijn, de substantie is vrij dun, maar dat is niet vervelend. De dekking is ook wel oké, ik heb zelf drie laagjes nodig, omdat mijn nagelbedden vrij lang zijn. maar met twee laagjes is de lak opzich ook wel dekkend. De droogtijd is ook echt super, gewoon wat we gewend zijn van China Glaze.
Mijn ervaring met de lakken van China Glaze is dat ze over het algemeen prima blijven zitten. Na zo'n vijf dagen heb ik meestal nog gewoon perfect gelakte nagels.

Naast dat ik het wel een zomers kleurtje vond, is er nog een reden dat ik voor deze lak koos. Die reden ga ik nog niet aan jullie vertellen, hier lezen jullie morgen meer over! Voor volgende week heb ik namelijk iets leuks gepland staan, morgen leg ik alles uit, dus kom vooral morgen terug!

Wat vinden jullie van dit kleurtje?

Liefs, Britt
Follow my blog with Bloglovin