Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 8 september 2011

Themaweek: EOTD: Who Let The Smurfs Out?



Vandaag heb ik een EOTD geinspireerd op Smurfen! Natuurlijk erg blauw, in combinatie met, hoe kan het ook anders, wit. Ik heb de look gemaakt met het Curacao palette van Sleek, en de look is vrij simpel.








Zoals je ziet is de look heel simpel, voornamelijk blauw met wit op het wenkbrauwbot, bij de winperrand en onder mijn oog.
Verder heb ik gebruik gemaakt van een blauwe mascara van de Sephora, namelijk de Lash Stretcher. Op mijn waterlijn heb ik gewoon een lijntje gezet met een zwart oogpotlood en bij mijn wimperrand heb ik een lijntje gezet met een blauw oogpotlood van de 50's Girls Reloaded lijn van Essence in de kleur I'm A Marine Girl.

Ik heb de look bewust heel simpel en makkelijk gehouden, omdat het natuurlijk best een opvallende kleur blauw is.

Weinig tekst vandaag, maar ja, I don't really need to say more when you see the pictures!

Wat vinden jullie van deze EOTD?

Liefs, Britt






Follow my blog with Bloglovin