Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 31 augustus 2011

Preview: The Body Shop Shimmer Cubes

Vandaag laat ik jullie iets zien waar ik zelf héél erg benieuwd naar ben. Ik vind dit zó leuk! The Body Shop gaat namelijk nieuwe oogmake-up producten verkopen. The Body Shop introduceerd vier Shimmer Cubes en twee nieuwe kleuren van de Carbon Eye Definer. In dit artikel laat ik jullie zien wat deze producten zijn en wat je er zo al mee kan. De producten die ik jullie laat zien worden vanaf morgen verkocht bij The Body Shop. De prijzen vertel ik jullie per product.

The Body Shop blijft voor mij heel erg luxe, maar deze producten zorgen er echt voor dat ik ze echt héél graag wil hebben. Het is dat mijn portemonnee het niet toe staat, maar anders hadden deze producten morgen meteen bij mij thuis gelegen, haha. De producten zien er zó mooi uit dat ik er gewoon echt verliefd op word als ik er naar kijk. Ik weet het, het klinkt raar, maar ik weet zeker dat jullie aan het einde van dit artikel hetzelfde gevoel als ik hebben. Ik hou jullie nog een beetje in spanning, dus hier onder alleen het bekende logo van The Body Shop. Ná de klik kun je de producten vinden!








Zoals ik al zei komen er dus nieuwe oogmake-up producten. Vier Shimmer Cubes en twee Carbon Eye Definers. Allebei de producten zijn al bekend en worden al een tijdje verkocht, maar nu komen er dus nieuwe kleuren.

Laten we beginnen met de Shimmer Cubes. Dit product wordt al een tijdje verkocht en ik vind het er altijd heel mooi en luxe uitzien. Het is een doosje met vier prachtige, geweldige oogschaduws. De oogschaduws hebben een subtiele shimmer. De kleuren kunnen zowel droog als nat gebruikt worden. Droog zijn de kleuren licht en subtiel, terwijl ze nat juist dieper en intenser worden. Hierdoor kun je de oogschaduws dus gebruiken voor een mooie lichte look voor overdag, maar ook voor 's avonds kun je hier een mooie look mee maken die juist opvalt.
Er komen vier nieuwe kleurcombinaties, die ik allemaal stuk voor stuk prachtig vind.
Ik begin met de twee meest opvallende combinaties. Als deze kleuren je te heftig zijn, zijn misschien de andere twee combinaties wel wat voor je.

Als je van blauw tinten houdt, is het eerste quatro dat ik laat zien, zeker een must-have. Het palette heet Blue Moon, en de kleuren uit het palette heten Indigo Blue, Starlight Silver, Snow White en Midnight Black.

Het volgende quatro is groen, nee niet groen, knalgroen! Ik denk dat je echt van deze kleuren moet houden. het staat je of het staat je niet. Het quatro heet Green Light en bestaat uit de kleuren Pure Turquoise, Mint Green, Silver Grey en Forest Green.



De volgende palettes bevatten wat rustigere kleuren. Het volgende palette bestaat uit paars-tinten. Ik hou zelf altijd wel van paars tinten, en vind dit dan ook erg mooie kleuren! De naam van het palette is Bunch Of Violets en het bestaat uit de kleuren Orchid Purple, Candy Pink, Pearly White en Velvet Plum.

Het laatste quatro bevat roze tinten en is in combinatie gebracht met grijs. Het palette draagt de naam Pretty in Pink en de kleuren zijn Velvet Pink, Soft Pink, Pearly White en Stardust Grey.



De Shimmer Cubes kosten €22.-. Dit is vrij veel geld, dat vind ik ook, maar de kleuren zijn wel super mooi! Er worden al langer Shimmer Cubes van The Body Shop verkocht, en hier heb ik veel positiefs over gelezen. Ze zouden het geld in iedergeval waard zijn!
Naast de Shimmer Cubes komen er ook twee nieuwe kleuren van de Carbon Eye Definer. Deze oogpotloden zitten ook al langer in het assortiment, maar door het succes komn er dus twee nieuwe kleuren. De nieuwe kleuren zijn blauw en bruin en de oogpotloden zullen €9.50 kosten. Op de foto hieronder zie je alle drie de potloden, ook de zwarte die al een tijdje verkocht word.





Vanaf morgen worden de nieuwe make-up producten verkocht bij The Body Shop.

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin