Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



dinsdag 7 juni 2011

De beautyblogs die ik lees

Ik ben ontzettend trots op mijn blogje. Oké, ik heb dan misschien niet veel bezoekers, niet veel lezers, weinig mensen die reageren, but I don't really care. Tuurlijk zou ik het geweldig vinden om een wat groter blog te hebben, met meer bezoekers en lezers enzo, maar ik heb dit blog pas net, dus wat verwacht je dan? Ik ben al ontzettend blij dat ik er wat meer tijd voor heb de laatste tijd, oké dat ik er tijd voor maak, en dat ik bijna dagelijks een artikel kan posten. Ik hou er van om gewoon te kunnen schrijven en te kunnen bloggen en anderen die dat doen, vind ik dan ook helemaal geweldig.

Ik lees zelf ook best veel beautyblogs, hier haal ik inspiratie vandaan en deze mensen schrijven gewoon op een leuke manier. Ik gebruik bloglovin om de blogs bij te houden en overzichtelijk de nieuwe artikelen te kunnen zien.
Vandaag ga ik jullie vertellen wat mijn favoriete beautyblogs zijn en welke ik altijd met veel plezier lees.

Het eerste blog dat ik geweldig vind is PinkyPolish. Dit blog is van Charlotte en is het blog dat ik denk ik best vaak lees. Charlotte schrijft heel leuk en spontaan en haar blog is gewoon heel leuk om te lezen!

Een ander blog dat ik vaak lees is Miss Lipgloss. Cynthia schrijft dit blog en ook zij is heel spontaan en open. Ze is naast blogster ook visagiste en doet hier opdrachten voor waar ze vervolgens over schrijft. Heel leuk om te lezen!

Een iets kleiner en minder bekend beautyblog is het blog van Maud. Dit vind ik absoluut het leukste beautyblog van dit moment. Maud is heel spontaan en schrijft over merken die ik zelf ook ontzettend fijn vind, zoals Essence en Catrice. Nog een reden waarom ik haar blog zo leuk vind, is dat ze de producten écht test. Ze doet er echt moeite voor om te kijken hoe gaat een product is en of het wel echt doet wat het zegt te doen. Een voorbeeld hiervan is een artikel over een mascara van Essence (klik hier). Ik heb ontzettend gelachen om dit artikel omdat ze echt gewoon haar hoofd onder de kraan heeft gehouden, heel leuk om te zien en heel leuk om te lezen. Maud woont vlakbij de duitse grens waardoor ze vaak producten heeft die niet eens in Nederland verkrijgbaar zijn. Toch leuk om er dan toch over te lezen, al is het soms wel jammer dat je er dan zelf moeilijker, of zelfs helemaal neit, aan kan komen.
Dit blog is zeker de moeite waard, dus neem een kijkje zou ik zeggen!

Dit zijn eigenlijk wel de blogs die ik echt elke dag even bekijk. Ik lees wel meer blogs, maar niet dagelijks. Ik zou zeggen: kijk zelf ook een keertje rond op deze blogs!

Andere beautyblogs zie ik lees zijn onder andere:

http://www.beautypolish.nl/ (Ilja)
http://www.beautylab.nl/ (Serena)
http://www.beautygloss.nl/ (Mascha)


Welke blogs lees jij vaak of (bijna) dagelijks?

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten