Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



vrijdag 10 juni 2011

NOTD: My Crackle Obsession

Oeps, gisteren helemaal geen artikel geplaatst, sorry!!
Echt een goed excuus heb ik niet. Behalve dan dat ik gister even met mijn moeder de stad in ben geweest en daardoor niet echt de tijd had om nog een artikel te uploaden. Wel heb ik even de tijd genomen om mijn nagels te lakken (met een nieuw kleurtje!).
Ik kocht namelijk drie nieuwe lakjes. Bye Bye Birdy, Am I Blue Or Green? en Up In The Air
Alle drie de lakjes komen uit de vernieuwde vaste collectie van Catrice en zijn voor €2.49 te krijgen bij het Kruidvat. 


Gisteravond begon ik met het lakken van mijn nagels in de kleur Bye Bye Birdy. Wat een mooie kleur is het toch! Ik had hem al op verschillende blogs gezien waaronder op Pinky Polish. Charlotte zegt in haar artikel dat je de kleur wel heel netjes moet lakken, en nadat ik mijn nagels had gelakt, was ik het daar absoluut mee eens! Ik had niet écht de tijd genomen om mijn nagels te lakken, dus het zag er eerlijk gezegd niet bepaald heel mooi uit. De kleur was prachtig, maar hoe het op mijn nagels zat, was echt een stuk minder. Ik had, en nam, de tijd niet om alles er weer af te halen, maar besloot om er maar een laagje OPI Black Shatter over heen te doen. De laatste tijd grijp ik steeds vaker naar deze lak, ik weet niet waarom, maar ik vind de laatste tijd gewoon een kleurtje een beetje saai staan. Als ik dan geen tijd heb om mijn nagels helemaal te stempelen, gaat het toch een beetje kriebelen bij me en gaat er bijna altijd weer een laagje van deze topcoat over. Ik blijf het ontzettend gaaf vinden dat je gewoon een lakje zwarte lak over je nagellak heen doet, en dat het dan open gaat breken zodat je de kleur er tussen door ziet. En het staat ook alsof je er héél lang mee bezig bent geweest =D.

Maar goed, hoe het er uit eindelijk uit zag? Kijk zelf maar =D;


Ik vind het zóóó gaaf! De kleur is super mooi en de crackle past er heel goed bij. Echt, wauw gewoon. Ik ben hier héél blij mee!

Nog even een fotootje van een andere crackle-nailart. Die had ik hier vorige week op, of eigenlijk voordat ik dit gisteravond opdeed. Hier zie je Entourage van ChinaGlaze, weer met OPI Black Shatter.


Ook al zo mooi, naar mijn mening dan, haha. 
Ik ben echt zo ontzettend gek op Crackle nagellak!
Vinden jullie het ook mooi, of laten jullie de Crackle-trend aan jullie voorbij gaan?

Liefs, Britt

1 opmerking:

  1. vetvet!

    wij moeten echt een keertje afspreken hoor:P.
    en als ik even snel niets erover wil doen dan doe ik om en om, k heb nu bijvoorbeeld op me pink middelvinger en duim zwart, en op me andere 2 knalgeel, en aan de andere kant het tegenovergestelde, zo lijkt t minder saai (: want dat gevoel had ik ook ja:P, ik wil binnekort foto's op me hyves gaan plaatsen van me nagels, maar ik doe meer ehem, ''groffe'' nailart en niet dat preciesse werk wat jij doet, want daar zijn me nagels te klein voor en dat kan ik niet :B
    haha

    love <3

    BeantwoordenVerwijderen