Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zondag 5 juni 2011

De Orabrush, tevreden?

Een tijdje geleden schreef ik in dit artikel over de Orabrush. Ik was ontzettend enthousiast, al voordat ik het handigheidje ook maar in het echt had gezien, laat staan dat ik hem had getest.
Na ongeveer een weekje lag er één op de deurmat. Als dank voor mijn enthousiaste artikel mocht ik de Orabrush zelf testen en dit heb ik dan ook met plezier gedaan!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin een beetje twijfelde. Ik wist natuurlijk wel hoe het 'apparaatje' in zijn werking ging, maar op de één of andere manier was er iets wat me tegen hield.
Ik heb het nooit echt heel erg op tongschrapers gehad. Over het algemeen vind ik het een beetje een raar gevoel geven en kan ik er niet heel goed tegen om zo'n ding achter in mijn mond te stoppen.
Toch heb ik me uiteindelijk over mijn 'angst' heen gezet en heb ik de positief beoordeelde tongschraper toch maar meegenomen naar de badkamer. Gelukkig maar, want na de eerste keer gebruiken, was ik meteen verkocht.

Als eerste nog even over de vormgeving van de Orabrush. Op de afbeeldingen in het eerdere artikel heb je al kunnen zien hoe de tongschraper eruit ziet. Eigenlijk heel eenvoudig, maar wel heel 'strak'. De Orabrush die ik kreeg was rood, in plaats van blauw zoals je op de afbeeldingen zag, en is net zo mooi als de blauwe!
'Mijn' Orabrush
Dit plaatje heb ik gewoon van internet geplukt en dit is dus niet echt de mijne, maar hij ziet er wel precies hetzelfde uit.
De Orabrush ligt prettig in je hand door de softgrip en is ook ontzettend licht.

Maar doet de Orabrush precies wat hij belooft te doen?
Absoluut. De plak op je tong verdwijnt echt en je adem wordt hierdoor ook echt beter. In het begin moest ik nog steeds wennen aan het idee dat je zomaar iets achter in je mond stopt, maar toen ik het effect zag, dacht ik hier niet eens meer aan.

Ik ben ontzettend blij met mijn Orabrush. Hij komt zijn belofte zeker na en ik gebruik hem bijna elke dag. Het geeft een heerlijk gevoel, dat naast je tanden, ook je tong goed schoon is en dat je adem gewoon goed is. Ook wel zo fijn voor je omgeving, maar ook zeker voor jezelf.

De Orabrush is te bestellen via de orabrushstore voor €8.99.

Ga jij er één bestellen?

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten