Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



dinsdag 14 juni 2011

Favorite: I Love... Lipbalm

Veel beautybloggers maken favorietenfilmpjes aan het eind van de maand (Charlotte, Vera enz.). Ik zelf ben niet zo van de filmpjes. Toch wil ik jullie mijn favoriete producten laten zien. Niet persee aan het eind van de maand, maar gewoon tussendoor. Vandaag is het de beurt aan één van mijn lievelingsproducten voor mijn lippen. Eerder schreef ik al dat ik fan ben van de Essence Stay With Me lipgloss, maar nog meer favoriet zijn de I love... lipbalms.

I Love... wordt verkocht bij de Douglas en bestaat uit zes geurlijnen. Elke lijn bestaat uit twee geuren; Strawberries & Milkshake, Mango & Papaya, Lemons en Limes, Raspberry & Blackberry, Coconut & Cream en Vanilla & Icecream. Elke lijn bestaat uit een aantal huidproducten zoals scrubs en bodycreams. Ook zit er in elke lijn dus zo'n lipbalm. Ik heb er zelf twee: Raspberry & Blackberry en Vanilla & Icecream.






'swatches'
Op de laatste foto's zie je een soort van swatches. Ik moet zeggen dat deze swatches niet helemaal kloppen. De roodachtige is de Raspberry & Blackberry. Deze lijkt heel rood, maar geeft op je lippen vooral een glans. Een heel klein beetje rood zie je wel op je lippen, maar dit is niet erg opvallend en is dus ook zeker draagbaar voor iedereen, ookal hou je eigenlijk niet van een kleurtje op je lippen.
De witte is Vanilla & Icecream. Deze is wat meer cream dan de andere en geeft ook minder glans af. Je zou denken dat je lippen wit worden, maar dit is niet zo. De laatste geeft amper kleur af, maarja, het zijn niet voor niets lipbalms =D.

De lipbalms zijn voedend en trekken snel in je lippen. Dit is heel fijn omdat je hierdoor niet de hele dag met vette lippen rond loopt. Als je lippen een beetje kapot zijn, met veel losse velletjes enzo, werken deze balms heel goed. Na een dagje heb je er geen last meer van en voelen je lippen weer fijn aan. Het product zelf, en de werking, is dus ontzettend fijn.
De geur is ook echt lekker. Ik moest zelf wel wennen aan de geur van de Vanille & Icecream, omdat deze een vrij uitgesporken geur heeft. Na een paar keer ben je hier wel aan gewend en dan ruikt het best lekker. De Raspberry & Blackberry ruikt wat zoeter en frisser, wat ook wel te verwachten is als je kijkt naar de naam. Best verslavende geur, haha=D
De verpakking is van hard plastic en is hierdoor ook stevig. Het zal niet snel kapot gaan als je het meeneemt in je tas, wat een hoop rotzooi voorkomt. In elk potje zit 15 ml.

De I Love... lipbalms kosten €3.50 en zijn verkrijgbaar bij de Douglas. Dit zijn echt hele fijne lipbalms en zijn zeker de moeite waard! Ik ben dan ook heel benieuwd naar de andere lipbalms en ik denk dat dit weer een 'spaar'product voor me gaat worden. I want them all! =D

Wat voor lipbalm gebruiken jullie?

Liefs, Britt

2 opmerkingen:

  1. O ik gebruik heel veel verschillende, gewoon voor de afwisseling en het ligt een beetje aan de conditie van mijn lippen wat ze nodig hebben. Deze klinken wel erg fijn.
    liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Sylvia: Ik gebruik ook die van de Rituals, maar alleen als mijn lippen écht helemaal kapot zijn, haha.. Maar deze zijn idd erg fijn =D

    BeantwoordenVerwijderen