Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



maandag 6 juni 2011

Limited Edition Catrice - Out Of Space

edit: *deze LE komt helaas niet naar Nederland, maar is vanaf juli wel in Duitsland te koop...*

Ik ben over het algemeen heel enthousiast over Catrice. De producten zijn van goede kwaliteit als je naar de prijs kijkt. Toch heb ik niet ontzettend veel van dit merk. Toch wel raar.
Ook een pluspunt van Catrice is dat ze vaak Limited editions hebben. Leuk dat het maar een korte tijd in de winkels ligt, maar soms ook heel vervelend als een product je goed bevalt. Dat is dan ook een reden waarom ik niet héél erg weg ben van LE's. Toch trok de nieuwe LE, die later deze maand in de winkels komt, me wel aan. Want, wauw! Wat een geweldige producten zitten er tussen!

De collectie gaat Out Of Space heten en gaat, zoals het er nu uitziet, bestaan uit de volgende producten:

Out Of Space



Ik vind de producten er op deze persafbeelding ontzettend mooi uitzien en er zitten dan ook zeker een paar producten tussen die ik wel zou willen hebben.

Hieronder zie je nog een keer de producten gesorteerd:

2 lipstciks in de kleuren Discover Purple (C01) en My Milkyway pluto (C01) + een make-up base.


3 vloeibare eyeliners in de kleuren Empire Behind The Sun (C01), Houston's Favorite (C02) en Silver's Shuttle (C03) + een kwastje.


Oogschaduws in de kleuren Super Nova Skywalker (C01), Black To Pandora (C02), Next Stop: Neptune, Staurn (C03), Day Night Fever (C04), Venus vs. Mars (C05).

4 nagellakjes in de kleuren My Milkyway (C01), Houston's Favorite (C02), Scotty Beam Me! (C03), Moonlight Express (C04).

Ik weet bij de producten niet precies welke kleur of welk product hoe gaat heten. Bij sommige producten is het natuurlijk wel te raden, maar bij anderen weet ik het écht niet. Ach, daar zullen we voor moeten wachten tot eind juni...

Ik vind bepaalde producten zeker de moeite waard om even naar te kijken. Ik ben vooral benieuwd naar de oogschaduws, hiervan denk ik dat ik er zeker wel één of twee ga kopen. En waarschijnlijk kom ik dan ook wel weer thuis met een nagellakje, al weet ik nog niet helemaal welke ik dan zou willen.

Vindt jij deze LE de moeite waard en heb je al een product ervan op je verlanglijstje staan? Let me know!

Liefs, Britt

2 opmerkingen:

  1. Wauw, deze limited-edition lijkt me echt heel mooi! <3 Vooral de oogschaduws en nagellakjes! Can't wait! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ilse: Vind ik ook :)
    Zijn ook mijn favorietjes, haha..

    BeantwoordenVerwijderen