Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 18 juni 2011

Rituals Whipped Bodycream

Vandaag had ik een beetje een off-day, of eigenlijk al een paar dagen. Gewoon zo'n dag dat je nergens zin in hebt en dat je gewoon geen fut hebt om ook maar iets te doen. Het weer hielp ook niet echt mee... Grauw, donker, regen en wind? Nee bedankt, ik ben blij dat ik binnen zit. Op het moment dat je je zo voelt, vindt je het misschien een beetje vervelend. Ik hou er zelf ook meer van om vrolijk te zijn en ik ben dan ook liever té hyperactief dan té stil. Dat wil niet zeggen dat ik nooit stil kan zijn, maar als ik mag kiezen ben ik toch liever een rond rennend kind dan een stil zittend kind, that's just not who I am...
Toch vond ik het vandaag eigenlijk wel lekker om een beetje niks te doen. Want als ik me zo voel, neem ik gewoon lekker de tijd om mezelf te verwennen. Ik heb dan vandaag ook best wel lang voor de spiegel gestaan en heb gewoon een beetje zitten 'spelen' en proberen met wat make-up.
Op zo'n dag is er eigenlijk maar één ding waar ik echt niet zonder kan. Echt verwennen voor mij is namelijk de Whipped Bodycream van de Rituals..



Zoals je op de foto ziet, heb ik twee verschillende. Touch Of Hammam en Magic Touch.
Die eerste heb ik een keer gewonnen via de Hyves van de Rituals. Ik heb toen een heel pakket gewonnen van de Hammam-lijn. Over de rest van de producten kun je later nog een review verwachten, want ik ben er echt gek op!
De andere cream, Magic Touch, is een cream die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond. Bij de Rituals bij ons in Almere krijg je namelijk vaak een sample van deze cream bij je aankopen. Na de eerste keer zo'n sample gebruikt te hebben, was ik al verkocht. Ik moest en zou die cream ooit hebben. Toch heb ik hem nooit gekocht, waarom weet ik eigenlijk niet eens. Voor mijn afgelopen verjaardag kreeg ik hem van mijn ouders en ik ben er écht heel erg blij mee!

Ik zal eerst maar even zeggen dat het op de foto zetten van de producten een regel rechte ramp was, vooral bij Magic Touch. Deze heeft namelijk een soort spiegelende deksel en hierdoor zie je dus op élke foto de camera of mij erin. Hier moet je dus maar even niet op letten =). Verder wilde het licht niet echt meewerken, maar toch, de producten zijn in ieder geval goed genoeg zichtbaar.

Laten we dan ook maar meteen met de foto's beginnen:



Op de laatste foto is Touch Of Hammam open te zien. Magic Touch ziet er precies hetzelfde uit qua inhoud. De cream is vrij dik, maar trekt wel snel in je huid wat echt fijn is.
Ik ga eigenlijk maar heel kort over deze creams zijn. Ze zijn gewoon ontzettend fijn. De cream trekt dus, zoals ik al zei, snel in je huid en maakt je huid ontzettend zacht. De geur, die echt heerlijk is bij allebei, blijft lang hangen maar overheerst niet. Het is niet zo dat je al vanaf 10 meter kan ruiken dat je de cream hebt gebruikt, maar als je naast iemand staat en goed ruikt, ruik je het wel!
Voor mensen met lange nagels, waar ik dus ook toe behoor, kan het lastig zijn dat de cream in een pot zit. Door de cream uit de pot te halen met je knokkels heb je hier geen last van en gaat het dus niet onder je nagels zitten. 
De creams zijn ook nog eens heel erg zuinig in gebruik.

Ik vind dit echt heel erg fijne creams en ze hebben eigenlijk alleen maar positieve punten.

De creams kosten €14.90 en is verkrijgbaar bij de Rituals en de V&D.


Liefs, Britt

 

5 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, misschien ook maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Shirley: hihi, zou ik zeker doen! Ze zijn heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga binnenkort even naar de stad, dan ga ik er even voor kijken.
    Ik heb eigenlijk nog niks van rituals maar lees er wel veel over en dan wil je het toch ook maar eens proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Shirley: Ik ben zelf echt gek op heel veel producten van de rituals. Niet alleen deze bodycreams vind ik lekker en gebruik ik veel, maar ook de doucheschuim vind ik persoonlijk erg lekker. Eigenlijk is alles wel lekker!
    hahaha, Het is zeker de moeite waard om iets te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit klinkt goed. Zelf gebruik ik altijd babyolie onder de douche en dan heb ik achteraf eigenlijk geen extra hydratatie nodig.

    BeantwoordenVerwijderen