Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 8 juni 2011

Sephora Eyeshadow Duo - Gorgeous Pink

Oké, jullie weten dat ik een junk ben wat betreft budgetmerken. Toch vind ik het, heel af en toe, toch wel leuk om mezelf te verwennen met een iets duurder make-upje. En dan bedoel ik niet MAC of Dior ofzo, maar voor mij al heel duur: Sephora. Hier in Almere, waar ik woon, hebben we de Sephora in de V&D zitten, niet héél groot, maar ik word altijd wel helemaal verliefd op alle mooie make-up die ze daar verkopen, om nog maar te zwijgen over de parfums.
De duo oogschaduws van de Sephora vind ik helemaal geweldig, ik heb drie verschillende kleurcombinaties. Vandaag ga ik jullie vertellen, of eigenlijk voornamelijk laten zien wat mijn favoriet is. Gorgeous Pink.


Allereerst twee foto's van het dichte product. Op de eerste foto zie je de kleuren niet echt, hieronder kun je ze beter zien.



De kleuren vind ik niet echt roze, zoals de naam wel doet vermoeden. De lichte kleur is wel écht roze, maar de donkere is een prachtige donkerpaarse kleur.
Hieronder zie je de swatches van de twee kleurtjes. Ik heb twee keer naast elkaar geswatched zodat je het verschil ziet tussen met en zonder make-up basis. Links is zonder, rechts met.



De pigmentatie is zoals je ziet ontzettend goed. Wel zie je dat het 'beter' is om er een basis onder te dragen. De kleuren komen dan beter uit en de pigmentatie lijkt ook beter.

Even een paar looks op mijn ogen zelf. Ik heb de look zelf best simpel gehouden. Gewoon mijn hele ooglid, tot mijn wenkbrauwbot, met de lichte kleur, en op mijn bewegend ooglid de donkere kleur, al heb ik deze iets verder naar boven gewerkt, omdat ie dan iets mooier uitkwam.



Hier zie je de 'look' met ogen dicht. Ik heb het, zoals je ziet, vrij rustig gehouden. (Ik zie trouwens dat mijn wenkbrauwen best wel 'wild' zitten... niet op letten, haha). De mascara die ik draag ik trouwens van Eveline Cosmetics.
Nog even met ogen open:




En ook hier weer veel te wilde wenkbrauwen =D. Zoals je ziet is de kleur niet ontzettend goed zichtbaar met ogen open. misschien komt dit omdat de foto's van iets, echt maar een heel klein beetje, boven mijn ogen zijn genomen. Hierdoor kijk je vanzelf naar boven, dus is het moeilijker zichtbaar. of misschien zit mijn mascara gewoon in de weg, haha =D

Deze look is dus ontzettend draagbaar. Toch ben ik er van overtuigd dat er ook wel een iets heftigere look gemaakt kan worden met dit duootje. Hier zal ik nog even mee proberen en expreimenteren, deze zullen jullie dan later nog een keer voorbij zien komen.

Ik ben ontzettend blij met deze oogschaduw. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en het blijft ook echt lang zitten. De look is goed draagbaar, maar zeker ook zichtbaar. Binnenkort kunnen jullie nog een nieuwe look verwachten met deze kleuren.

Het oogschaduw duo is verkrijgbaar bij de Sephora voor ongeveer €10,95.

Wat vinden jullie van deze oogschaduw?

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten