Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 4 juni 2011

NOTD: Hello Kitty

Wat was het super lekker weer vandaag. Toch gek dat ik dan toch bijna de hele dag binnen heb gezeten. Ik was namelijk lekker mijn nagels aan het lakken en ik kan er echt niet tegen als het al droog is voordat je klaar bent met lakken (en eerlijk gezegd vond ik het íets te warm...).
Eigenlijk zijn mijn nagels best saai. Ik heb er gewoon een kleurtje op gedaan (China Glaze - Entourage) en op mijn teennagels ook (Catrice - Forget-Me-Not!).
Hier heb ik geen foto's van gemaakt omdat het maar 'gewoon' een kleurtje is maar toch wou ik vandaag een artikel schrijven over mijn nagels, en het was de bedoeling om dit al veel eerder te doen. Deze nailart heb ik namelijk al twee weken geleden gemaakt, maar ik vind hem nog steeds supercute! Want ik mag dan 15 zijn, maar Hello Kitty blijft leuk! 

Een héle tijd geleden kon je bij de Born Pretty Store een imageplate (plaatje voor nailart) aanvragen. Deze kwam dan over uit Amerika en hier stond onder andere Hello Kitty op. Dit was dan ook de grootste, (voor de meeste mensen denk ik) dat ik er één heb aangevraagd. Toch duurde het vrij lang voordat ik de imageplate gebruikte. Nu ik hem wel heb gebruikt, ben ik ontzettend blij met het resultaat. Ik vond het dan ook verschrikkelijk zonde dat mijn nagellak begon te chippen en het er dus wel af MOEST. Maar ach, gelukkig heb ik de foto's nog en weet ik nog hoe ik de nailart gemaakt heb =D

Voor de nailart heb ik de volgende materialen gebruikt:
* scraper (pinpasje)
* imageplate Konad M2
* imageplate (Shirley de Pauw; deze zijn hier te bestellen) B02
* imageplate Born Pretty Store M71
* OPI Cozu-Melted In The Sun
* stempellakken in de kleuren zilver, zwart en blauw
* basecoat
* topcoat 

In een eerder artikel heb ik helemaal uitgelegd hoe je je nagels stempelt. Als je dit dus niet (meer) weet, kun je even in dit artikel kijken.

Natuurlijk heb ik eerst mijn nagels gelakt (OPI), na het opdoen van de basecoat natuurlijk. Nadat de nagellak goed droog was en er een topcoat op zat, ben ik begonnen met het stempelen van mijn nagels. De onderste stempellaag is gemaakt met de imageplate van Shirley en heb ik met zilver op mijn nagels gemaakt. Daarna heb ik Hello Kitty op mijn nagels gestempelt met zwart en een randje met een bloemetje aan de bovenkant van mijn nagels, met de blauwe stemplellak. Daarna, natuurlijk, om het langer mooi te houden, nog een laagje topcoat erover heen.

En het resultaat, cute of niet?

Met OPI - Cozu-Melted In The Sun

Full hand

Zoom in op mijn pink =D
Snap je waarom ik het zo leuk vind geworden?

Liefs, Britt

2 opmerkingen: