Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 16 juni 2011

Superleuke winactie!

Ik schreef al eerder over de beautyblogs die ik lees. Hier vermelde ik een aantal blogs die ik bijna altijd lees, maar lang niet allemaal. Een ander blog dat ik vaak lees, is het blog van Silja. Dit blog is gewoon heel leuk! Altijd leuke artikelen en Silja heeft gewoon een leuke schrijfstijl.

Ik wil jullie in dit bericht eigenlijk alleen maar even wijzen op een hele leuke winactie die ze op dit moment heeft. Bij deze winactie kun je een Vogue Glamour pakket winnen. Het pakket bestaat uit vier producten uit de Glamour lijn en de actie loopt tot 23 juni.

Op het blog zelf kun je zien wat je moet doen om kans te maken op dit leuke pakket!

Gaan jullie meedoen met deze leuke winactie?

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten