Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 15 juni 2011

Essence: LE 50's Girls Reloaded

Ik vertelde jullie al eerder over de komende LE van Catrice (Out Of Space). Deze komt in juli in de winkels te liggen. Rond dezelfde periode komt ook Essence met een nieuwe LE. Deze gaat 50's Girl Reloaded heten en de producten komen een beetje in marine-stijl. Veel blauw dus!

50's Girls Reloaded


Op de eerste persfoto wordt het al vrij duidelijk dat het echt een marine-LE wordt. Leuk dat het in een nieuw jasje wordt gestoken!
De losse productfoto's zien er ook veelbelovend uit:

Als eerste de oogschaduws. De oogschaduws worden in duo's uitgebracht en dit zullen creme-oogschaduws worden. persoonlijk houd ik meer van poeder, maar de kleurtjes zijn wel leuk!
Er komen drie duo's in de kleuren: 01 I'm A Marine Girl, 02 You're A Heartbreaker en 03 Come On Board Captain. De duo's zullen per stuk €2.49 gaan kosten.


Naast de oogschaduws komt er ook een eyeshadowbrush. Deze heeft twee kanten en hier ben ik ontzettend benieuwd naar. De brush gaat €1.59 kosten. Lekker goedkoop dus en als dit een goede brush is, is het helemaal perfect!


Ook komen er drie eyepencils. Ik ben zelf vooral benieuwd naar de donkerblauwe, maar vooral omdat die mooi zou staan bij mijn blauwe mascara =D, lijken me in ieder geval fijne pencils.
De namen worden 01 You're A Heartbreaker, 02 I'm A Marine Girl en 03 Love Me Tender. De pencils zullen verkocht worden voor €0.99.


Ook de lipsticks ontbreken niet. Er komen twee mooie kleurtjes uit met de namen 01 Back To The 50's en 02 I'm Sailing. De prijs zal €1.99 worden. Mooie verpakking trouwens!


Ook komt er transparante poeder. Deze zorgt voor een matte teint en laat je stralen! Ik ben benieuwd! De poeder zal €2.99 kosten en de kleur heet 01 Ahoy!



En als laatste natuurlijk nog de nagellakjes. 5 stuks dit keer in de kleuren 01 Ahoy!, 02 Back To The 50's, 03 I'm A Marine Girl, 04 Love Me Tender en 05 You're A Heartbreaker. De lakjes kosten €1.79.

Ook nu ben ik weer niet zeker van de namen die bij welk product horen. Dit zien jullie dus wel in de winkel =D.

Leuke LE! Er zitten zeker een paar producten tussen waar ik erg benieuwd naar ben.
50's Girl Reloaded ligt vanaf begin juli in de winkels en is verkijgbaar bij het Kruidvat.

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten