Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



maandag 13 juni 2011

Swatch: Catrice - Up In The Air

Up In The Air
In dit artikel schreef ik dat ik donderdag drie lakjes mee had genomen uit de stad. Alle drie de lakjes zijn van Catrice en in dat zelfde artikel zag je Bye Bye Birdy al voorbij komen, mét Black Shatter van OPI. Ik vertelde dat ik het de laatste tijd zo saai vond om maar één kleurtje op te hebben zonder iets erbij zoals crackle of Konad. Toch zien jullie vandaag deze swatch van Up In The Air zonder ook maar iets van nailart. Waarom? Tjaaa, lees maar verder.


De kleur is ontzettend mooi. Het zit tussen paars en blauw in en ik blijf er maar naar kijken. Ik ben zelf gek op paarse nagellak, ik hou sowieso wel van paars, en deze is niet zo standaard.
De kleur en de naam doet me een een beetje denken aan de Up And Away serie van ChinaGlaze. Deze lijn bestaat ook uit pastelkleurtjes en dit lakje had er ook goed ingepast. Maar goed, we hebben het nu over Catrice. Ik hou sowieso heel erg van de nagellak van Catrice. Ze lakken fijn, zijn lekker goedkoop en er zijn prachtige en veel kleurtjes. Ook dit lakje vind ik heel fijn. Hij lakt heel makkelijk, de droogtijd is goed (duurt geen uren, maar is na een minuut of tien goed droog) en de kleur is prachtig. Over het algemeen dekken de lakken van Catrice ook heel goed. Deze lak dekte met twee laagjes goed, maar omdat ik vrij lange nagels heb, koos ik toch om drie laagjes te dragen. Dan was het net even iets mooier, maar als je iets kortere nagels hebt, zijn twee laagjes meer dan genoeg.
De lak kost €2.49 en is verkijgbaar bij het Kruidvat.
I just love it!

Liefs, Britt

3 opmerkingen: