Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 2 juli 2011

LE: Essence Ballerina Backstage

Allereerst, sorry, sorry, sorry..
Sorry dat ik de afgelopen week geen artikel online heb kunnen plaatsen. Ik had toetsweek op school en, gelukkig, is die nu afgelopen. Eigenlijk betekent dat dat ik nu zo'n acht weken niet meer naar school hoef. althans, ik moet mijn boeken nog inleveren en ik moet mijn rapport nog ophalen, maar that's it!
Nu heb ik dus acht weken de tijd om heerlijk aan het blog te werken en geloof me, dat ga ik ook zeker doen.

Vandaag heb ik weer een preview voor jullie van een Limited Edition van Essence. Meet me @ Holographics ligt nog in de schappen (bijna overal dan), en 50 Girl's Reloaded komt er nog aan. Toch is er al weer een nieuwe LE, die in augustus te koop zal zijn. Na de blauw en rood tinten gaat Essence weer over op de roze tinten. De nieuwe LE heet Ballerina Backstage en zal voornamelijk bestaan uit lieve roze kleurtjes.


De collectie zal gaan bestaan uit zes verschillende producten.

De eye soufflé in de kleuren 01 Dance The Swan Lake, 02 Pas De Copper en 03 Grand-Plié in Black. Per stuk kosten ze €2.29.

Ook de lipglossen ontbreken niet in deze collectie. Er zijn er die in de kleuren 01 Wear Your Little TuTu, 02 On Your Gracile TipToe en 03 Do A Floating Pirouette. €1.79 per stuk.


Verder zal de collectie bestaan uit een blush soufllé in de kleur 01 Prima Ballerina. De prijs zal ongeveer €2.79 worden.



Natuurlijk, hoe kan het ook anders, zitten er ook weer prachtige nagellakjes in deze LE. Ook nu zijn er vijf kleurtjes, 01 Dance The Swan Lake, 02 Wear Your Little Tutu, 03 On You Gracile Tiptoe, 04 Do A Floating Pirouette en als laatste 05 Grand-Plié In Black. De volgorde van de namen kloppen volgens mij niet met de afbeelding die je hieronder ziet, want ik neem aan dat 05 Grand-Plié In Black het zwarte lakje is =). De prijs is €1.79 per lakje.



Ook zitten er dit keer een soort nepnagels in de collectie, namelijk de click en go nails. Dit zijn geen nepnagels die je zelf op je nagels moet lijmen, maar die je op je nagels 'klikt', handig! De nepnagels hebben de naam 01 It Feels Like Dancing en ze kosten €2.99 per stuk.
Ook heeft Essence een leuke accesoire in deze LE zitten, namelijk een superleuke hairtie. Nice! Deze gaat €1.49 kosten.


Wat vinden jullie van deze LE? Ik vind het zelf echt een superleuke collectie. Ik hou van deze kleurtjes en vind de verpakkingen ook echt heel erg mooi, ookal ben ik zelf absoluut geen ballet-fan...

Ik plaats de laatste tijd veel preview artikelen van LE's. Ik vind dit zelf soms wel leuk, maar ook niet te vaak. ik zal dus de komende tijd wat vaker weer 'gewone' artikelen plaatsen.

Vinden jullie LE-artikelen leuk of houden jullie meer van andere artikelen?

Liefs, Britt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten