Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



donderdag 28 juli 2011

Essence: 50's Girls Reloaded eye pencils

Het is alweer een week of twee geleden dat de Essence 50's Girls Reloaded LE in de winkels kwam te liggen. Veel mensen waren erg positief en enthousiast over de collectie, maar ik niet zo. Niet omdat het slechte kwaliteit zou zijn, maar gewoon omdat de kleuren niet echt bij me passen. Ik heb dan ook niet echt veel gekocht uit deze LE. Ik draag amper blauwe en rode make-up, dus veel heb ik aan me voorbij laten gaan.
In totaal heb ik drie producten gekocht. Het oogschaduwkwastje (hier komt later nog een review over online) en verder twee van de drie eyepencils. Ik was eerst van plan om er maar één te kopen, de blauwe, maar toen ik het in het Kruidvat zag liggen besloot ik toch om ook de goud-achtige kleur mee te nemen.
Vandaag laat ik de eye pencils aan jullie zien:



De kleuren heten 02 I'm A Marine Girl (blauw) en 03 Love Me Tender (goud). Naast deze twee kleuren is er nog een lichtblauwe/zilvere variant, deze past niet zo mooi bij mijn ogen, dus heb ik hem laten liggen. Deze twee kleuren spraken me wel aan en na een paar swatches was ik alleen nog maar blijer met mijn nieuwe aankoopjes!

De potloden zijn ontzettend zacht en creamy. Dit is ontzettend fijn omdat je hiermee niet je oogleden beschadigd en je kunt de potloden gewoon op je waterlijn gebruiken. Hieronder zie je twee punten van de potloden nog even ingezoomd:


Door het inzoomen is de foto een beetje wazig geworden.. Sorry!
Zoals je ziet zijn de punten, heel normaal, niets mis mee. qua pigmetatie dacht ik eerst dat het wel mee zou vallen. Maar eigenlijk was ik hier best verbaasd over. Ik heb voor jullie een paar swatches gemaakt op mijn hand zonder iets er onder.

Love Me Tender

I'm A Marine Girl

Wauw, de pigemtatie is echt super mooi! Vooral Love Me Tender had ik me heel anders voorgesteld. Er zit een hele mooie shimmer in, die op de foto niet eens echt goed uitkomt. Je ziet wel shimmer, maar in het echt is het nog meer een opvallenser aanwezig! Gorgeous!

De potloden zijn heel makkelijk in gebruik en je krijgt er ook best een strak lijntje mee. Ik gebruik zelf liever alleen een lijntje oogpotlood op mijn waterlijn, bij mijn wimperrand op mijn bewegende ooglid heb ik meestal vloeibare eyeliner (Sleek, komt snel een artikel over online!). Toch ben ik nog wel even bezig om een mooi lijntje op mijn waterlijn te krijgen die ook echt goed zichtbaar. Het lukt wel hoor, absoluut, maar het kost een lijntje of zes voordat het echt zichtbaar is. Ik denk alleen niet dat dit aan het potlood ligt, maar meer aan mijn waterlijn. Ik ga nog wel even stoeien met deze potloden om het mooi op mijn waterlijn te krijgen en er een mooie ooglook mee te maken. Nogmaals, dit is absoluut persoonlijk en aangezien het wel lukt, is het natuurlijk geen punt. de eye pencils zijn prima te gebruiken en ik ben er écht heel erg blij mee.
Het ligt dus niet aan de potloden dat ik het niet zo makkelijk op mijn waterlijn krijg. Voor boven je oog, waar ik dus een vloeibare eyeliner gebruik, is het wel makkelijk en goed bruikbaar.

Ik ben, ondanks dat ik nog niet helemaal de goede manier heb gevonden voor het aanbrengen op mijn waterlijn, toch erg tevreden over de eyepencils. De pigmentatie is ontzettend goed en de prijs (€0.99) is natuurlijk ook een enorm pluspunt.

De eyepencils horen bij de 50's Girls Reloaded lijn van Essence en ze zijn nog een een tijdje verkrijgbaar bij het Kruidvat voor €0.99.


Zou jij deze kleuren dragen en heb jij al producten uit de 50's Girls Reloaded collectie?

Liefs, Britt

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten