Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



woensdag 6 juli 2011

Oosterse nailart!

Zoals beloofd het tweede artikel voor vandaag. Een nailart deze keer!

Gisteravond ben ik samen met allebei de vwo3 klassen (er zijn er op zit moment twee, mijn klas en de parallelklas dus) uiteten geweest. We gingen naar Atlantis, het wokrestaurant in Almere. De dag ervoor bedacht ik dat het me wel leuk leek om een beetje 'chinese' nagels te hebben. Waar ik aan dacht? In ieder geval rood met goud. waaiers misschien en japanse bloesem? okee, dat is dan japans, maar nog steeds in de sfeer van het restaurant (helemaal omdat ze er ook sushi hebben!). Ik had echt veel ideetjes in mn hoofd zitten, maar het duurde nog best lang voordat ik echt tot het eindresultaat kwam waar ik op hoopte. Toch vind ik het eindresultaat supermooi geworden en ben ik er ontzettend trots op!

Voor deze nailart heb ik gebruik gemaakt van China Glaze High Roller. Dit is de rode basis kleur. De waaiertjes zijn gemaakt met de goude stempellak van Konad en de Big Xl Imageplate. Deze komt bij de webshop van Shirley vandaan, maar deze wordt hier helaas niet meer verkocht. Wel heeft ze hele leuke andere imageplates, dus als je nog op zoek bent naar een leuke imageplate, kun je daar zeker terecht! Ook het japanse bloesemtakje komt van die imageplate en is gestempeld met China Glaze Cherish. Verder heb ik nog een lijntje getrokken met een striper, deze is van een onbekend merk, maar deze kun je bijvoorbeeld ook van Konad krijgen. met dezelfde striper heb ik ook een de bloesem een beetje opvallender gemaakt door er gewoon keline stipjes mee te zetten.

Eigenlijk is het best een simpele nailart... Niet heel moeilijk, maar wel een heel gaaf effect. Het geeft echt een heel 'chinees' gevoel, of eigenlijk gewoon iets oosters. Ik ben er in ieder geval supertrots op, haha!



Mooi of niet?

Liefs, Britt

2 opmerkingen:

  1. Heeeeeeey heb je het comment systeem weer gewijzigd? En bevalt het zo beter?
    Wat een supergave nailart heb je er van gemaakt en super om in de oosterse sfeer te gaan zitten met je nagels. Ik vind ze geweldig geworden.
    liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Sylvia: ja, het werkte niet zo fijn ivm het eventuele moeten verwijderen van reacties en al mijn reacties kwamen op bloglovin terecht en dat was ook niet alles haha =), hier gaat het ook prima mee toch?
    Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen