Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zaterdag 9 juli 2011

Shoplogje www.boozyshop.nl

Wie mij volgt op twitter heeft gister mijn gestress al een beetje meegekregen. Ik had namelijk een paar dingetjes besteld bij de Boozyshop en dat zou gister binnen komen. De hele dag heb ik zitten wachten op mijn pakje, maar het kwam maar niet. Om ongeveer vier uur 's middags reed te postbode voorbij, maar nee hoor, hij stopte niet om mijn pakje af te leveren. Ik had het eigenlijk al opgegeven en ik had al niet meer verwacht dat het zou komen, maar om ongeveer half zeven ging tóch de bel nog en stond daar de postbode met een pakje in zijn handen. Yes! mijn bestelling was binnen! Ik was ontzettend blij en wou het liefst meteen aan de slag met mijn nieuwe make-upjes, maar eerst moesten er mooie productfoto's gemaakt worden...
Ik wou gisteravond de foto's gaan maken, maar het weer was niet ideaal en werkte dan ook niet echt mee. Die avond ging ik ook bij mijn opa op bezoek dus kon ik ook geen foto's maken, het was dus ook de bedoeling dat dit artikel gister online kwam te staan, maar omdat het pakje pas zo laat kwam, kon dit dus niet. Sorry, maar dan nu alsnog een klein shoplogje van wat ik heb besteld. Geen filmpje, maar gewoon in de vorm van foto's met tekst =).


Hierboven zie je mijn aankoopjes. Zoals je ziet: veel Sleek! Dit zijn mijn allereerste Sleek producten, en ik kan al vast zeggen: ik ben er ontzettend blij mee! Ook zie je een lipsmacker: my first!
Naast dit had ik eigenlijk ook nog een eyeliner van Sleek besteld, maar deze is helaas nog niet binnen. Ik heb deze dingentjes met mijn moeder meebesteld, die een paar nagelakjes bestelde. Die nagellakjes zullen jullie binnenkort ook voorbij zie komen op het blog.

Als eerste even mijn lipsmacker. Ik heb al een paar keer achter de computer gezeten en gedacht: 'ik wil er één!', maar het kwam er nooit van. Eigenlijk had ik een megapack van 8 stuks op mijn verlanglijstje staan, maar ik vond dat ik er gewoon eerst eentje moest proberen. Ik koos voor Sprite omdat ik zelf best wel gek ben op het drankje, maar ook de geur wel lekker vind. De lipsmacker kostte €1.99.

Dan natuurlijk mijn Sleek-producten. Het was de eerste keer dat ik iets van Sleek kocht en ik heb meteen meerdere dingen gekocht. Als eerste even mijn lipgloss.
Ik wou persee een nieuwe lipgloss komen. gewoon omdat ik gek ben op lipgloss, maar ook omdat ik eigenlijk nooit iets lees over dde lipgloss van Sleek. Sleek heeft een lijn met High Shine Lipgloss en ik koos de kleur Kinky. De gloss lijkt op de foto erg rood, maar is in het echt knalroze. Heel mooi, maar wel heel knallend. Ik hou er van, maar ik begrijp het ook als mensen liever voor een lichter kleurtje gaan. De prijs is ontzettend laag, namelijk €2.50



Ook was ik al een tijdje op zoek naar een nieuwe, goede blush die niet te duur was. Ik gebruikte één of ander merkloos ding het meeste, en wisselde die af met een cremeblush van NYX. Ik ben niet heel erg fan van cremeblushes en deze is eigenlijk iets te donker bij mijn huid, maar als ik maar heel weinig gebruik, is het wel mooi. Nu heb ik dus een nieuwe besteld in de kleur Pixie Pink. Hij is knalroze, maar wel héél erg mooi! Prijs: €4.95


En natuurlijk, hoe kan het ook eigenlijk anders, moest en zou ik een oogschaduwpalette hebben. Ik had al zoveel positieve reviews over de palettes gelezen, dat ik eigenlijk niet achter kon blijven. Ik heb er twee besteld, omdat ik gewoon niet kon kiezen, haha =). Ik koos voor Monaco en Curacao. Per stuk waren ze €7.95.
Als eerste Monaco. Ik heb dit palette sinds ie uit kwam geweldig gevonden en ik was dan ook heel erg blij dat ik hem nog kon krijgen. Helaas is er één kleurtje een beetje kapot, maar dat is niet zo heel erg. Als je de kleur één keer gebruikt heb je het ook. Hierdoor is de kleur een beetje gaan 'poederen' waardoor je dat op de foto op de tussenstukjes een beetje ziet.

Van linksboven naar rechtsboven: Bamboo, Aquamarine, Midnight Garden, Sunset, Washed Ashore en Magenta Madness.
Van linksonder naar rechtsonder: Summer Breeze, Sand Walker, Kiwi Zest, Lotus Flower, Humming Bird en Moos Treasure.

Verder kocht ik Curacao. Dit is het nieuwste palette van Sleek en bestaat uit vooral opvallende, knallende kleurtjes: helemaal mijn ding =)

Van linksboven naar  rechtsboven: Tequila Sunrise, Martini, Blue Hawaiian, Bloddy Mary, Screw Driver en Green Iguna.
Van linksonder naar rechtsonder: Apres Midori, Blue Lagoon, Purple Haze, Green Martini, Singapore Sling en Espresso Martini.

Dit palette is zo mooi! ik heb hem al even uitgeprobeerd en hij is echt prachtig. de pigmentatie is geweldig (zelfde geldt voor de blush) en de kleuren komen echt heel mooi uit!

Ik heb dus ook nog een eyeliner besteld, maar deze komt later. Jullie zien hem hier zo snel mogelijk verschijnen!

Alle producten zijn te bestellen bij http://www.boozyshop.nl/.

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Liefs, Britt

2 opmerkingen:

  1. Super leuke bestelling! Aaah dezelfde Sleek paletten als ik ook heb besteld. Al zal ik ze pas na m'n vakantie hebben denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Maud: hihihi, dankje voor je reactie! Ze bevallen ontzettend goed, en de pigmentatie is echt geweldig! ik ben er heel erg blij mee, haha =)
    Fijne vakantie alvast! =)

    BeantwoordenVerwijderen