Hoi! Ik ben Britt en ik ben 16 jaartjes oud. Ik zit in 5 vwo en na mijn school wil ik media, informatie en communicatie gaan studeren. Ik ben dit beautyblog begonnen omdat ik helemaal gek ben op make-up, nagellak en nailart. Ik hoop via dit blog mijn 'verslaving' met anderen te kunnen delen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op dit emailadres: beautiful.addicted@upcmail.nl.
Op Twitter kun je me vinden onder de naam @Britt_Addicted


Veel plezier op dit blog!

Liefs, Britt



zondag 3 juli 2011

Mijn favoriete nagellak voor de zomer! --> Catrice

Hello everybody!

Wat ben ik toch gek op de zomer! De zon schijnt, lekker warm en ga zo maar door. Okee, de laatste dagen wil het weer niet zo heel erg meewerken, al was het vandaag wel lekker, maar toch heb ik in de zomer een bepaalde 'vibe'... De zon maakt me vrolijk en wat me misschien wel nog vrolijker maakt, zijn de prachtige kleuren in de zomer! En hoe kun je dat anders matchen dan met je make-up (behlave met je kleding dan)?.
Vandaag laat ik jullie daarom mijn favoriete nagellak voor deze zomer zien. Vandaag zien jullie vijf lakjes van Catrice.



Zoals je wel op de foto kunt zien ben ik deze zomer nogal gek op de pastelkleurtjes van Catrice. De kleurtjes zijn allemaal heel zacht en lief, maar stralen iets heel vrolijks uit. I like it!!
Even de kleurtjes op een rij zetten:

De gele lak die je vooraan op de foto ziet is Bye Bye Birdy, een lief, geel kleurtje die ontzettend opvalt! Nice! Deze lak is ook ontzettend mooi met een laagje crackle er over heen. Daar heb ik al eerder een artikel over geschreven. Dat artikel vind je hier.

Het tweede lakje is het roze lakje met de naam Miss Piggy Reloaded. Die lak is echt waanzinnig mooi! Serieus, dat roze: wauw gewoon. Er zit een heel klein glittertje in de lak, die het echt een supermooie finishing touch geeft. Gorgeous gewoon!

De derde kleur staat al heeeeel lang in de planning om op te doen, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ik heb de lak denk ik een week of drie en ik heb hem alleen nog maar op een nagelwiel geswatcht. Wel heb ik de kleur bij een vriendin van mij gezien, die hem ook heeft en hij is echt geweldig! Hele mooie kleur met de toepasselijke naam Am I Blue Or Green? want ik weet nog steeds niet echt of de kleur nou meer groen of blauw is. Maar ach, mooi is ie zeker!

De vierde kleur hebben jullie al voorbij zien komen op mijn blog, Up In The Air. Het artikel vind je hier en daar kun je ook lezen dat ik ontzettend gek ben op dit kleurje. Surprise, daarom is het ook één van mijn favo's van dit moment. 

De laatste alweer. Het laatste kleurtje is een lichtgroen kleurtje met een licht geel tintje erin. Supermooi! De kleur heet Easy Peasy, Lemon Squeezy en is ontzettend vrolijk en zomers, net als de rest!

Op dit moment zijn dit echt mijn favoriete lakjes, althans, met nog een paar van ChinaGlaze... Die favorieten zullen jullie in de loop van de week tegenkomen op het blog! Hou het dus even in de gaten...

Van niet alle kleuren, uhum van ééntje maar, heb ik swatches. Deze gaan er zeker aankomen en ik zal de dan ook meteen aan jullie laten zien! Het is immers zomer, dus ook wel tijd voor mijn zomerfavorieten!

Deze lakjes horen bij het vernieuwde vaste assortiment van Catrice en zijn voor €2.49 te krijgen bij het Kruidvat.

Wat zijn jullie favoriete nagellakken voor deze zomer?

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten